Geoblog.pl    zula    Podróże    Rzym i Watykan...po latach : 2009 - opis    Hotelik Witom

Hotelik Witom

Polska, Poznań

Samolot z Rzymu do Poznania przyleciał po godzinie 22 .
Koniecznością był więc nocleg w Poznaniu. Polecam Hotelik "Witom" , który znajduje się naprzeciwko lotniska . Niewielki dom przyjmujący gości przed i po powrocie ze świata.
Jest tutaj sympatycznie i domowo a śniadanie z ...polskimi daniami i ciepłym pieczywem to wspaniałe zakończenie podróży.
Zapewniam ,że powrócimy tutaj także.

Hania - 2010-04-23 21:42
Małgosiu jesteś wspaniała.Wzruszyłam się Twoją piękną opowieścią.
Moja mama(wtedy 73 letnia) po powrocie z kościoła, gdzie ogłoszono pielgrzymkę do Włoch zapytała mnie - myślisz ,że dałabym radę. Moja odpowiedź brzmiała, mamo jedź! Byłam już wcześniej dwa razy w Rzymie i wiem co to było za przeżycie. Żył wtedy jeszcze nasz Ojciec Św. Jan Paweł II.
Była to jedyna, cudowna rzecz w życiu mojej mamy, którą zrobiła dla siebie. Zawsze myślała o innych. Cieszę się do dziś z tego, że mama zobaczyła to Wieczne Miasto.Po powrocie powiedziałam do mamy, "kolejna wycieczka to Lourdes", o czym marzyła, ale się nie udało, udar mózgu pokrzyżował plany.
Mama moja przepięknie opowiadała nam o Rzymie i o spotkaniu z Ojcem Świętym a także o Padwie, Asyżu, Wenecji, Monte Cassino.Nie mogłam się nadziwić jak dokładnie wszystko pamiętała.

zula - 2013-03-20 17:51
Haniu - wzruszające są Twoje wspomnienia!