Geoblog.pl    zula    Podróże    Ratujmy GEOBLOG.PL !... zmiany...zmiany! Idzie dobre!    Nowe informacje o Geoblog.pl
2021

Nowe informacje o Geoblog.pl

Dzień dobry o poranku...
Piszę aby temat powrócił na pierwsze strony portalu.
Dobra wiadomość jest jedna!
Działają mapy.
System po wpisaniu kraju i miejscowości wyszuka nasz cel podróży...wówczas trzeba potwierdzić i na mapie pojawia się miejscowość i jej współrzędne !
Dziękuję Panowie.
Pozostaje sprawa zdjęć.
To ubrudzenie wielkie i nie zawsze zadziała w trakcie dodawania.
Proszę, litości niech będzie tak jak być powinno w normalnym świecie !
I to najważniejsze sprawy.
...choć męczą mnie osoby ,które zarejestrowane są bez zainteresowań turystycznych...podróżniczych
Osoby oferują pisanie prac dyplomowych, wzajemną zabawę czy coś jeszcze co nie powinno być na Geoblog.pl
Powiecie : czepiam się !
Odpowiem : tak
Zbyt cenię treści zawarte na stronach aby pozwolić na takie działanie!

Wielkie współczucie ślę do powodzian na terenie Niemiec i Belgii.