Geoblog.pl    zula    Podróże    Wywiady i publikacje w prasie,konkursy,nagrody,pomoc i niespodzianki -    II Spotkanie Geoblog.pl -...propozycja !?
2019

II Spotkanie Geoblog.pl -...propozycja !?

...." ciekawy - 2019-08-09 13:13
Zula, jeśli chcesz, żeby się takie spotkanie udało, to musisz co pewien czas podbijać swój post, żeby wciąż był u góry strony. Bo teraz już nikt go nie widzi, a zapewne wielu przegapiło.
Pozdro

zula - 2019-08-09 13:26
@ciekawy masz 100% racji i już za moment działam,
dzięki za czujność... gdybyś dodał,że pomyślisz i może pojawisz się to byłoby świetnie ,
Pozdrawiam ..."

Zacytowałam komentarze które pojawiły się pod propozycją zorganizowania w Bydgoszczy II Spotkania sympatyków z Geoblog.pl

Śpieszę więc ponowić chęć zorganizowania II Spotkania - Zjazdu ( jak zwał to zupełnie nie jest ważne) Podróżników
... małych i dużych
...młodych i seniorów,
którzy tutaj piszą i dzielą się z nami swoimi podróżami :
...bliskich i dalekich ,
robią zdjęcia i kręcą filmy a wszystko to oczywiście dla siebie i dla NAS - Dziękujemy !
Kochani ,
sprawa przedstawia się tak .
Nie padła żadna propozycja aby zorganizować II Spotkanie Geoblog.pl w innym mieście - szkoda !
Padły stwierdzenia ...a to pasuje a to nie piątek ...a lepsza sobota ...wiadomo ile propozycji i osób tyle zdań ...to normalne !
Aby bardziej dopracować terminy i aby chętne osoby mogły zaplanować przyjazd .
Pozwoliłam sobie ( po kilku rozmowach ) wybrać DATĘ
14 WRZESIEŃ 2019 SOBOTA GODZINA od 13 -14 ....do... 21-22
MIEJSCE SPOTKANIA :
BYDGOSZCZ HOTEL BRDA -RESTAURACJA...sala uzgodniona

Dzwoniłam do menadżera Hotelu Brda aby uzyskać kod zniżkowy na noclegi.
Po informacji o ilości chętnych do pozostania w Bydgoszczy indywidualnie poinformuję.
Oczywiście można przybyć do Bydgoszczy wcześniej i poznać miasto oraz mieć nocleg zapewniony w hotelu.
Zaoferowano danie obiadowe i dodatki ...lecz to myślę ,że do uzgodnienia w terminie póżniejszym.

Ze swojej strony bardzo chciałabym aby specjalnymi Gośćmi naszego spotkania były dwie wyjątkowe osoby -
podróżnicy z krwi i kości .
Trzymajcie kciuki aby byli w Polsce .

Myślę ,że od nas zależy czy spotkanie będzie takie ,że pozostanie w pamięci na lata.
GEOBLOG.pl ma ponad 12 lat i żyje !
Zapraszam wszystkich , którzy nie są jeszcze zdecydowani aby podjęli decyzję i przybyli na II Spotkanie-Zlot
Pierwszy post z 22 lipiec 2019 na temat propozycji TUTAJ - poczytaj także

Poczytaj I ZLOCIE GEOBLOG.pl
jak było na spotkaniu i zobacz zdjęcia