Geoblog.pl    zula    Podróże    Polska- piękny nasz Kraj ! ...    Powrót do Warszawy i do Bydgoszczy .
2019

Powrót do Warszawy i do Bydgoszczy .

Polska, Kazimierz Dolny

Po śniadaniu postanawiamy wyruszyć około 10 godziny, tak aby spokojnie dojechać do Warszawy.
Pociąg ze stolicy do Bydgoszczy mam około 14 .

Poprzedniego dnia idziemy jeszcze nad Wisłę i ...najlepsze lody w Kazimierzu Dolnym. Tak się tutaj mówi.
Czy rzeczywiście ? Zdania są podzielone .
W mieście są komary - całe chmary i jest to męczące bo swobodnie nie można posiedzieć na ławce .
Pobyt był dla mnie cudownym oderwaniem od problemów ,które nie były mi ostatnio obce...
Odpoczęłam i zapomniałam na chwilę.
Chciałabym kiedyś powrócić do Kazimierza Dolnego .
Może uda się wówczas przejść choć jeden z pięknych wąwozów.

I chciałabym podziękować Danusi - danach.geoblog.pl za wspólny czas.
Wspaniałe są chwile gdy możemy poznać się podczas wspólnego pobytu .
Dotychczas była to znajomość ze stron wspomnień poszczególnych podróży
oraz ...krótkiego pobytu w Bydgoszczy !