Geoblog.pl    zula    Podróże    Wywiady i publikacje w prasie,konkursy,nagrody,pomoc i niespodzianki -    Stock.geoblog.pl i ..."dobra" moneta .
2017

Stock.geoblog.pl i ..."dobra" moneta .

Dzisiaj mam zaszczyt pochwalić się listem ,który otrzymałam w poniedziałek .
Wiedziałam o wysłaniu i z duszą na ramieniu oczekiwałam bo bogactwo listu było wielkie!
Cztery monety z różnych stron świata.

Podróżnik o zainteresowaniach wyjątkowych .
Jak sam pisze na swoim profilu:
„...W miejscach, gdzie bywam, staram się obejrzeć wszystkie miejsca z listy UNESCO (aktualnie 227 z 1073). Jestem autorem polskiej wersji językowej, administratorem oraz wiceprezesem komitetu wykonawczego portalu www.thebesttravelled.com (obecnie nomadmania.com), przez co wpadłem w złe towarzystwo najbardziej ekstremalnych podróżników na tej planecie. Moim długoterminowym celem jest odwiedzenie wszystkich krajów świata, ale dużo ważniejsza od liczby odwiedzonych krajów jest dla mnie jakość tych wizyt - na każdy zwiedzany kraj czy region staram się przeznaczyć tyle czasu (lub tak podkręcić tempo), aby udało się zobaczyć najciekawsze miejsca i o ile to możliwe wczuć się w miejscową kulturę. „..

Pozwólcie ,że przedstawię autora : stock.geoblog.pl
Dotarł wraz z rodziną na Wyspy Świętego Tomasza i Książęcą oraz Palau .
Zwiedził wraz z dziećmi Izrael oraz samotnie południowe Indie.
Zobaczył Omen , Kuwejt i Japonię z malutkim jeszcze synem Adasiem.
Jest co czytać i podziwiać bo zainteresowania olbrzymie. Mogłam się wiele nauczyć z każdej podróży.
Poczytaj proszę jak to dojechać w odlegle zakątki i cieszyć się pięknem.
Wyspa Świętego Tomasza i Książęca

Przed wyjazdem stock ogłosił konkurs- kierunek podróży napisał:
..” Kraj ma naprawdę dobrą walutę ;-) i postaram się zachować drobną monetę dla Zuli (piszę, że się postaram, bo monety podobno nie są tam w ogóle używane).”...

Udało się!!!
Otrzymałam monetę „dobrą” i oczekiwaną za którą bardzo,bardzo dziękuję.
Dodatkowo jeszcze przyleciały grosze z Indonezji ,Malezji i Brunei ...aż nie wierzę że mam!
Dziękuję z całych sił jak tylko potrafię !
Życzę Tobie i rodzinie wypraw i oglądania naszej Ziemi ...tak przecież cudnej .
Zapewniam ,że z wielkim zainteresowaniem poczytam!