Geoblog.pl    zula    Podróże    Bydgoszcz i okolice ...TEST dodawania zdjęć !    Samolot marzeń na bydgoskim lotnisku !!!...

Samolot marzeń na bydgoskim lotnisku !!!...

26 Listopad …bezchmurne niebo ! .
O ósmej godzinie zagląda do pokoju ostre jesienne słońce …aż się chce „skakać” z radości .
Odbieram pocztę , czytam komentarze i w myślach dziękuję .

Patrzę na stronę bydgoskiego lotniska bo są pewne plany na 27 listopada lecz czytam :
"...Już dzisiaj pierwsza możliwość zobaczenia Dreamlinera na lotnisku w Bydgoszczy.
Loty szkoleniowe zostały przeniesione do BZG z Kraków Airport z powodu warunków pogodowych.
Dreamlinera spodziewamy się o godzinie 10:25.
Dzisiaj piloci wykonywać będą manewr touch and go, czyli trening podejścia do lądowania i ponownego wzbicia się w powietrze...."

Jest godzina 10.00 chcę zdążyć … prawie na skrzydłach lecę …no…no jadę na lotnisko !.
Widzę po drodze tuż przy pasie lądowań ludzi z aparatami w dłoni .
Taras widokowy zamknięty …robię zdjęcia przez szybę .
Samolot podchodzi do lądowania …za parę minut ponownie …ludzi coraz więcej .
Wiadomość po mieście rozeszła się szybko …samolot lata nad Bydgoszczą ...
...a ja piszę te słowa …i zapewniam …w Bydgoszczy się dzieje !

Zdjęcia samolotu zamieszczone na stronie bydgoskiego lotniska można zobaczyć