Geoblog.pl    zula    Podróże    VI Edycja - Konkurs Blog Roku 2010 .    ...o mnie - druga część wywiadu i ...KOTY

...o mnie - druga część wywiadu i ...KOTY

Zapewne zastanawiasz się czytelniku dlaczego wczoraj oprócz opowieści o sobie dodałam zdjęcia … kotów . A więc już wyjaśniam .
Kot to wielki indywidualista - chodzi własnymi drogami . Może to trochę porównanie do mojej osoby …nie lubię gdy Ktoś mi narzuca …określa jak mam coś zrobić .
Zdjęcia tych pięknych kotów przekazałam w prezencie dla mamaMa. To także osoba z grona geoglobowiczów , której podróże czytam . Pisane są w fantastyczny sposób – esencjonalny , treściwy bez zbędnych słów .
Jeden z rozdziałów to : KOT . Jadąc z mamaMa przez Europę można zobaczyć włoskiego kota i greckiego , wspaniałego dachowca z Polski i dostojnego z Francji . Koty ze Sri Lanki są jakże inne… zachęcam do zaglądnięcia na stronę bo wpisy autorki są tego warte a dodane komentarze są czasami dodatkowa opowieścią i …rozmyślaniem .
Dzisiaj dodałam kolejne nagrania z wywiadu , który został ze mną przeprowadzony w 2000 roku .
Dziękuje równocześnie za gratulacje i tak budujące słowa …uznania .
To przecież Wy jesteście cudowni ,że chcecie poświęcić swój czas na czytanie i słuchanie.
Dodam ,że wywiad prowadzony został na żywo , nie znałam pytań i czasami byłam zaskakiwana …ale pamiątka jest !

Oczywiście obserwuję codziennie przyznane złote kuli z racji oddanych SMS . Cały czas mam dwie złote kule…myślę ,że jestem tak na granicy trzeciej złotej kuli w przedziale 51 – 250 . Wynik będzie znany 20 stycznia 2011 o godz. 12 gdy zakończy się głosowanie .
Gdyby Ktoś jeszcze chciał przekazać SMS ( można wysłać tylko raz z jednego telefonu ) z poparciem to proszę : SMS na numer 7122 treść D00201 (poDjest zero zero bez spacji) koszt 1,23 zł a cała kwota przez organizatora przekazana zostanie na fundusz osób niepełnosprawnych .