Geoblog.pl    zula    Podróże    VI Edycja - Konkurs Blog Roku 2010 .    napiecie rośnie i ... Zakopane - "Pęksowy Brzyzek"

napiecie rośnie i ... Zakopane - "Pęksowy Brzyzek"

Zobaczyłam dzisiaj rano na stronie z wczorajszego dnia maleńki globus i słowa : „ Brawo , trzymamy kciuki ! „ – niespodzianka olbrzymia i tak pomyślałam , że jest symboliczna „ trzecia złota kula” !!!
Uczucie niesamowite !!! . Już wygrałam …
Mój udział w VI Edycji Konkursu na Blog Roku 2010 to także kilkudniowa podróż …choć pozostaje cały czas w Bydgoszczy to wspominam .
Zaprezentowałam siebie a teraz umieszczę na mulitmediach coś zupełnie innego . Trochę mi żal ,że zmuszona jestem ciąć na kawałki całość lecz nie ma wyjścia – taka zasada geoblogu pl.
Pracowałam dzisiaj aby przygotować nagranie o Starym Zakopiańskim Cmentarzu „Pęksowy Brzyzek „ .
Pisałam wcześniej ,że był to jeden z pierwszych programów słowno-muzycznych . Równocześnie prezentowane były przeźrocza z cmentarza i naszych gór . Program został zgłoszony przez Koło PTTK „Szpaki” w Bydgoszczy na Ogólnopolski Przegląd Przeźroczy Krajoznawczych w Krakowie . Było to w roku …w listopadzie 1985 !!! :) . Autorem programu poza mną był Eugeniusz Delbowski . Prezentacja odbywała się na dwa rzutniki z tak zwanym przenikaniem obrazu – wszystko się udało .
Odnieśliśmy sukces i byliśmy szczęśliwi – wyróżniono nas i otrzymaliśmy atest uprawniający do pokazu .
Potem powstawały kolejne programy : „Cztery pory roku w górach „ oraz „Kraków” a gdy ruszyliśmy w „świat ” to każde miejsca utrwalone na przeźroczach miały swój opis słowno – muzyczny .
Było to bardzo interesujące zajęcie na zimowe wieczory .
Jest mi przykro ,że nie mogę umieścić przeźroczy , które oczywiście są lecz nie mam odpowiedniego skanera …ale kiedyś pojawią się zdjęcia . Marzy mi się aby pojechać do Krakowa …do Zakopanego .
Teraz w dobie komputera także tworzę wspomnienia z podróży . Jest prościej – wybieram najpiękniejsze zdjęcia dodaję muzykę …potem „klikam”zapisz na komputerze a potem tworzę z tego DVD .
To także moja pasja , moja fotograficzna przygoda z podróży !!!

Zapraszam teraz aby wygodnie usiąść i posłuchać : …a w Waszych wspomnieniach niech będzie wędrówka po „Pęksowym Brzyzku „
Dziękuję za wspólną wędrówkę…
Małgorzata

• rozmiar: 3,37 MB  |  dodano 2 lata temu

• rozmiar: 3,45 MB  |  dodano 2 lata temu

• rozmiar: 3,44 MB  |  dodano 2 lata temu

BPE - 2011-01-19 12:28
super - wysłuchane wszystko:-)
dziękuję za głosik:-)

Hania - 2011-01-19 20:42
Wielka sprawa Małgosiu! Cudownie to zrobiłaś!
Z wielką przyjemnością , radością i wzruszeniem wysłuchałam Twego opowiadania o tych wspaniałych ludziach, tym bardziej, że wiele razy przechadzałam się między ich grobami będąc w Zakopanem na tym cmentarzu. Podkład muzyczny, super!

zula - 2011-01-27 18:51
Bardzo sie cieszę ,ze zrobiłam Wam przyjemność ! pozdrawiam serdecznie

teno
teno - 2014-03-16 21:43
Cudownie słyszeć ciepły, serdeczny głos oprowadzający po Pęksowym Brzyzku.
Chętnie bym tam zaraz pojechała, w końcu tam wspinać się nie trzeba więc na spacer po tej pięknej nekropolii sił chyba jeszcze by starczyło...no i z dala można by jeszcze popatrzeć na wspaniałe Tatry, powdychać górskie powietrze , poczuć we włosach górski wiatr.
Dziękuję Małgosiu za te wspomnienia.

zula - 2014-03-17 09:31
Tereniu to ja dziękuję!
...czyżby jakiś plan w Twojej głowie zawitał? Masz rację i ja pojechałabym do Zakopanego:))