Geoblog.pl    zula    Podróże     Pieniny , Beskidy : 1979 - mój pierwszy opis z 1979 - skanowane przeźrocza NOWOŚĆ    Kościół Mariacki
1979

Kościół Mariacki

Polska, Kraków

Jazda pociągiem nie była przyjemna . Wykupione przez nas miejsca w wagonie kolejowym były zajęte przez ludzi , którzy mieszkają nad morzem – w Gdańsku.
Około dziesiątej godziny następnego dnia byliśmy w Krakowie.
Poszliśmy do Kościoła Mariackiego , gdzie w samo południe każdy z nas chciał zobaczyć pana z małą trąbką grającego hejnał mariacki. Otwarte okienko wzbudzało wielkie zainteresowanie i wzrok wszystkich skierowany był w górę , aby dostrzec człowieka , który codziennie o tej samej godzinie łączy wszystkich Polaków .

Terenia
Terenia - 2013-05-20 15:05
Kraków, miasto , które podobnie jak Toruń wywiera niezwykłe wrażenie na mnie.Może to klimat połączenia historii i życia , które niesie z sobą młodość, wszak oba te miasta to miasta akademickie.
Chętnie bym tam wróciła, Polska jest naprawdę piękna i ma wiele urokliwych miejsc, z pewnością należy do nich Kraków , który tu słusznie Małgosiu wspominasz.