Geoblog.pl    zula    Podróże    Stany Zjednoczone Ameryki Północnej : 1994 - opis    Chicago - drapacze chmur i szkło !
1994

Chicago - drapacze chmur i szkło !

Stany Zjednoczone Ameryki
Stany Zjednoczone Ameryki, Chicago

Wysiadamy w Chicago .
Miasto znane jest ze swojej nowoczesnej architektury.
Wybudowano tutaj pierwsze drapacze chmur….
Trzeba pamiętać , że miasto zasłynęło w świecie walką robotników o 8 godzinny dzień pracy.
W tym mieście wydano największą pozycję książkową „ Encyklopedia Brytania”.
Wynaleziono zamek błyskawiczny i tu powstały pierwsze domy sprzedaży wysyłkowej , a także pierwsze bary MC Donalda.
W centrum miasta znajduje się jeden z najwyższych domów świata. Słynny wieżowiec Saers o stu dziesięciu piętrach.
Widok z miasta z tarasu pozostawia niezapomniane wrażenie !!!.

zula - 2017-03-03 10:31
Pamiętam,że wchodząc na schody prowadzące do Saers przewróciłam się. W ręku miałam aparat i pierwsza myśl ,,abym nie uszkodziła aparatu!,, Udało się!
Oglądaliśmy prezentację z przenikaniem obrazów .To była historia Chicago . Krótka a bardzo ciekawa!