Geoblog.pl    zula    Podróże    Samolotem do...Krakowa!    Jubileusz...
2022

Jubileusz...

Polska, Kraków

Jubileusz !
Bydgoszcz – 28 sierpień 2022 – niedziela
Kolejny dzień upalnego lata gdy temperatura w cieniu przekracza 30 stopni. Niestety nie lubię duchoty i czas pomyśleć o założeniu klimatyzacji...której także nie lubię bo hałas . Trzeba będzie problem rozwiązać.

Powracam więc do pisania wspomnień bo do domu już bardzo blisko.
Zastanawiałam się czy zamówiony kierowca podjedzie o godzinie jedenastej , godzinie abym spokojnie zdążyła przejechać wszystkie kontrole i poczekać w hali odlotów.
Śniadanie jak zawsze bardzo dobre , ludzi o poranku mało ale i strefa posiłku w Ibis Budget jest niewielka. Przygotowałam kanapkę na drogę i jeszcze było na tyle czasu ,że mogłam zrobić zdjęcia całego obiektu. Ostatnio utrwalam miejsca gdzie bywam i w formie minutowej prezentacji umieszczam na YouTube. To moje kolejne zainteresowanie a przede wszystkim pamiątka z pobytu.
Mój pobyt w Krakowie uważam za udany i bardzo się cieszę ,że podjęłam decyzję lotu. Poznaję Kraków od strony kawiarnianego stolika ...gdy piję pyszną kawę i patrzę na wszystko co dzieję się dookoła. Lubię swoje wybory ( oczywiście gdy dobrze czuję się ), wówczas rozmyślam, obserwuję a czasem rozmawiam i poznaję ciekawych ludzi. Oczywiście chciałabym zobaczyć zdecydowanie więcej...lecz „szyjmy” marzenia na miarę swoich możliwości.
Elegancka skoda w kolorze czarnym stanęła przed hotelem a Pan potwierdził ,że jedzie ze mną na lotnisko. Ucieszyłam się ,że nie było przykrych niespodzianek. Lubię wcześniej być gdy gdziekolwiek lecę . Odprawa i chwilę czekam na asystę . Prosiłam o pomoc w momencie kupna biletu i tutaj w Krakowie za moment młody Pan przewiezie mnie do mojego stanowiska. Ludzi do odprawy bezpieczeństwa o tej godzinie nie ma. Podobno najgorzej jest w godzinach popołudniowych.
Lot spokojny i bezpieczny lecz wyleciał z Krakowa z godzinnym opóźnieniem . Zrobiłam kilka zdjęć.

Zastanawiacie się dlaczego taki tytuł rozdziału ?.
Już piszę...ten wpis jest 1000 na zula .geoblog.pl
Prawda ,że dzień wyjątkowy i można nazwać wpis: Jubileusz!.
Lot z Krakowa do Bydgoszczy jest 155 lotem moich lotów, które zarejestrowałam sobie w swoim „pamiętniku” lotów.
Kolejny Jubileusz.
I rok 2023 będzie rokiem Jubileuszowym mojego życia...będzie!?
Zanim to nastąpi i zabiorę Was w moją podróż życia do USA !
...to za moment ...zabiorę Was do Grudziądza , miasta ,które zwiedzałam lecz w tej części Grudziądza jeszcze nie byłam i bardzo żałuję.
Nadrobimy ...bo tak muszę teraz żyć!
@ stock czuję się teraz bardzo dobrze i wszystko co było złe odeszło.
Mam optymizm i wiarę życia!

Dziękuję wszystkim za komentarze i dobre słowa...to miłe !
Zapraszam do galerii oraz na krótki film z trasy :
LOT KRAKÓW BYDGOSZCZ

stock
stock - 2022-08-28 18:10
To jest dopiero jubileusz! Wielkie gratulacje z okazji tysięcznej notki i podziękowania za Twoją obecność na Geoblogu!

Niech 2023 będzie uczczony jubileuszowymi wspaniałymi podróżami, które tutaj wszystkie opiszesz i dobijesz do co najmniej 1500. wpisu za te kilkanaście miesięcy!

Danach
Danach - 2022-08-28 18:11
Oh Małgosiu jak fajnie że umiesz się cieszyć tym co dookoła , i że masz się dobrze , życzę realizacji planów małych i dużych a każdy Jubileusz jest dobry

marianka - 2022-08-28 22:24
Będzie, oczywiście, że 2023 będzie wyjątkowy! Nie mogę się doczekać tego, czym nas zaskoczysz :)

No i gratulacje! Obie liczby - 1000 wpisów i 150 lotów robią wrażenie! :)

Stock
Stock - 2022-08-28 22:35
A tak przy okazji mapa Ci się rozjechala. Wg niej byłaś pod Piotrkowem czy Kielcami...:)

pamar
pamar - 2022-08-29 05:27
o woooow... 1000 wpis, kawał pracy,
gratulacje!

zula - 2022-08-29 15:08
@stock dziękuję za cenną uwagę bo i mnie to bardzo denerwuje gdy widzę Kraków w Katowicach. Usiłowałam poprawić i wówczas tekst zmienia się w szerokościach. Chyba powinnam ustalić współrzędne Krakowa i ręcznie wprowadzić. Coś mi nie ,,wychodzi,,...
Niby jestem uparta a tutaj się poddałam!
Pozdrawiam wszystkich

mamaMa - 2022-08-29 22:43
1000 wpisów to bardzo dużo "pracy", tej najprzyjemniejszej, jaka tylko może być.

Gratulacje i bezpiecznych lotów do wymarzonych celów!

BoRa - 2023-02-25 17:30
Co za wspaniały jubileusz!! Małgosiu przyjmij moje gratulacje.
Ja zawsze będę powtarzać, że to dzięki Twoim motywacjom chciało mi się zacząć pisać i być tutaj na blogu. Teraz mocno przystopowałam (w pisaniu, bo kamperkujemy nadal), ale jeszcze 888 dni dzieli mnie od emerytury. Wtedy znowu będę tutaj z Tobą.
życzę dużo zdrowia, cudownych podróży i mam nadzieję, że do zobaczenia wkrótce :-)

zula - 2023-02-26 21:09
@BoRa sprawiłaś mi wielką radość komentarzem!
Pierwszy Roku Jubileuszu...życia!
Będzie się działo i będę pisać i wspominać...
Cieszę się, że już blisko do dni kiedy będziesz swobodnie planować gdzie chcesz jechać...jak długo być..co zobaczyć...życie...szczęsliwe!
Czekam na moment szczęśliwości!
Zdrowi kochana i radości.