Geoblog.pl    zula    Podróże    Podróż w czasie pandemii do...Zakopanego i Krakowa !, ponownie Kraków i Sopot oraz Gdańsk i Gdynia.    Czas powrotu ...Bydgoszcz - podsumowanie.
2021

Czas powrotu ...Bydgoszcz - podsumowanie.

Po śniadaniu czas kierować swoje nogi w stronę dworca kolejowego.
Podróż z Gdyni do Bydgoszczy trwa to tylko dwie godziny.

Byłam zadowolona z planu, który zrealizowałam.
Byłyśmy w trzech teatrach w ciągu tygodnia.
Wzbogaciłyśmy siebie intelektualnie i po okresie pandemii gdy aktorzy zaczęli grać na scenie przyczyniłyśmy się ,że wielki krach finansowy tej grupy ludzi może choć troszkę uległ poprawie.
Spełniłam marzenia Ewy lecz i sama doznałam namiastkę luksusu.
Oczywiście nie było by to zgodne z moją naturą i wykształceniem aby nie przeliczyć kosztów.
Nocleg w Krakowie był najtańszy a i tam nocowałyśmy najdłużej dlatego cena jednego noclegu wypadła umiarkowanie jak na warunki w Polsce. Płaciłyśmy średnio po osiemdziesiąt złotych razem ze śniadaniem od jednej osoby.
Transport samolotem „bił” o głowę pociąg !

Czy Ewa przeczyta wspomnienia ? Czy doda komentarz ? Trudno mi odpowiedzieć ...jest zapracowana więc może kiedyś gdy będzie już w Polsce.
Wiem ,że była bardzo zadowolona z urlopu jaki przygotowałam. Podziękowałyśmy sobie i padły słowa ...do następnego razu !.
Za moment pojechała do najbliższych w Warszawie aby za tydzień powrócić do Anglii

Dziękuję Wam Kochani za wszelkie miłe słowa zawarte w komentarzach. To bardzo cieszy !
Co dalej...
planować , oczywiście tak lecz czy jechać...jest to dosyć trudne w moim wykonaniu.
Poczytam Wasze wspomnienia .
Proszę podróżujcie ile się tylko da i ...gdzie się da.
Świat był wspaniale otwarty a dzisiaj „przymknięto” nas !