Geoblog.pl    zula    Podróże    Polska- piękny nasz Kraj ! ...    Kołobrzeg - powroty są cudne ...
2020

Kołobrzeg - powroty są cudne ...

Polska, Kołobrzeg

31 lipiec 2020 godz 6:20
W tym momencie chce mi się płakać !
Czytałam o poranku tekst z telefonu chciałam poprawić jakiś "drobiazg" i skasowałam cały zapis !
Nie mam kopi ...ostatnio piszę bezpośrednio na Geoblog.pl
i co ...?
Nie wiem czy napiszę tak jak poprzednio ...spróbuję !

Powracam do utraconego wpisu...z głowy :)

Zacznę dzisiejszy wpis inaczej.
Poproszę Was abyście najpierw przeczytali zapis z maja 2000 roku. Mój Kołobrzeg
Jest jeszcze jeden wpis z 2015 roku bardzo osobisty. To ostatni pobyt z Mamą w Kołobrzegu . Wówczas zdecydowałyśmy ,że nie pojedziemy już 200 kilometrów poza Bydgoszcz. "Obietnica" została zrealizowana . Potem były lata opieki a gdy już mogłam wyjechać to wybierałam Sopot . Było mi prościej dojechać i szybciej.
Tęskniłam przez lata za prawdziwym szumem morza , za wiatrem co z włosami robi co chce i za przestrzenią i zapachem morza!
Zaczęłam sprawdzać możliwości noclegu na Booking.com , dzwoniłam do znajomych ośrodków wypoczynkowych i sanatoryjnych.
Ceny odstraszały gdy usłyszałam : nocleg ze śniadaniem kosztował 250 zł - w "Wistomie" a " "Poznanianka " zdecydowanie była jeszcze droższa. Z ciekawości zadzwoniłam do "Bałtyku" .Dom wypoczynkowy położony prawie na plaży w samym centrum ...zawsze chciałam być lecz tym razem okazało się ,że nie na moje progi czy nogi...obojętnie jak to się mówi.
Zobaczyłam w internecie ofertę jakby dla mnie pisaną.
Pięć dni w cenie 4 , pokój jednoosobowy z łazienką, śniadanie i kolacja w formie bufetu a obiad serwowany do stoliczka.
Zabiegi można dodatkowo wykupić z 20% rabatem.
Koszt mojego wypoczynku to 615 zł . Prawda ,że oferta bardzo interesująca . Tym bardziej ,ze to pełnia sezonu.
W tym momencie zaznaczę ,że nie jest to wiadomość sponsorowana jak to się teraz piszę . Myślę sobie ,że chętnie bym sprawdzała miejsca noclegowe , przeprowadzała degustacje w restauracjach a potem polecała lub odradzała wypoczynek czy pobyt.
Podoba mi się pomysł !
Już piszę gdzie byłam bo za moment okazać się może ,że nie będzie miejsc.
Można rezerwować 5 , 8,14 dni z zabiegami lub bez . Pokoje od jednoosobowych do apartamentów.
Wypoczywałam : Chalkozyn Kołobrzeg

Po wpisie z przygodami ponownie umieszczę zdjęcia i poproszę stock.geoblog.pl o komentarz, który poleciał w dal !
Jak to często pisze louis.geoblog.pl : Uf ...udało się !

• rozmiar: 0,00 B  |  dodano

zula - 2020-07-31 07:14
@stock ...przepraszam skasowałam razem z tekstem Twój komentarz.
Proszę dodaj ponownie , pozdrawiam

Pamar - 2020-07-31 10:59
Ja na samym początku pisałam bezpośrednio na geoblog, ale jeśli to trwało zbyt długo wówczas geoblog odświeżał stronę i wyrzucał mnie z zapisu. Może u Ciebie tez się to zdarzyło, może to nie Ty skasowałam tekst tylko strona Cie wyrzuciła

zula - 2020-07-31 11:24
Nie, nie Pamar zadbałam o to sama . Jestem pewna. Byłam na stronie i chciałam w tekście nanieść poprawkę w stylu..ą czy ę.
Powinnam nacisnąć,,edytuj,, a zrobiłam ,,usuń,,
Wszystko!
Poranek i wypoczęty umysł pomógł i poszło jak z ...płatka!

stock
stock - 2020-07-31 14:54
@Zula nic się nie stało:) Pisałem tylko, że udało Ci się trafić naprawdę dobrą okazję, gratuluję!

zula - 2020-07-31 14:59
:-) dziękuje stock...ano udało...
Pozdrawiam Waszą,,4,,

Danach
Danach - 2020-08-05 21:32
Czekam na sanatorium w Kołobrzegu aby poczuć wiatr od morza :)

HANIAH
HANIAH - 2020-08-07 13:44
Zula, oj kusisz tym Kołobrzegiem! Zdjęcia z nad naszego pięknego Bałtyku są przecudne! A niebo!

zula - 2020-08-07 14:09
Koniecznie do Kołobrzegu...latem i wiosną ...jesienią i zimą !
Nasz Bałtyk jest cudny...

marianka - 2020-08-12 16:34
Oooo, rewelacyjna okazja!

mamaMa - 2020-09-03 06:47
Świetnie, na wszelkie bolączki najlepsze morze. Dużo ludzi tak ma, to i ceny adekwatne, więc tym bardziej gratulację za upór;)