Geoblog.pl    zula    Podróże    Polska- piękny nasz Kraj ! ...    ...jeszcze raz Sopot i odwołany koncert Andre Rieu.
2020

...jeszcze raz Sopot i odwołany koncert Andre Rieu.

Polska, Sopot

Bilety na koncert z okazji 70 lecia urodzin Andre Rieu kupiłam w styczniu 2020 roku. Wyjątkowy koncert...miał być. Niestety z uwagi na wirus koncert został przeniesiony na czerwiec 2021 roku.
Nocleg tym razem zarezerwowałam blisko ErgoAreny.
Dom Wypoczynkowy,,Sopocki Zdrój,,to miejsce spokojne- położone poza centrum Sopot. Pierwszy raz byłam dwa lata temu ...zagubiona po latach opieki nad Mamą. Tym razem było już lepiej. Codziennie ,,maszerowałam,,alejką do mola tak aby na liczniku kroków pojawiła się gwiazdka.
Byłam zmęczona i zadowolona.
Z przyjemnością popatrzę na zdjęcia ,które w trakcie pobytu zrobiłam.
Zdjęcia wstawiam z telefonu i niestety trwa to dosyć długo -proszę o cierpliwość.
Dopisze jeszcze:
tym razem zdecydowanie było więcej ludzi - w pociągu oraz w hotelu.
Na plaży i restauracjach ...moc wczasowiczów!