Geoblog.pl    zula    Podróże    Wywiady i publikacje w prasie,konkursy,nagrody,pomoc i niespodzianki -    Angielska widokówka i Królowa na znaczku...od Hani!
2020

Angielska widokówka i Królowa na znaczku...od Hani!

HannaH zagościła na dobre na Geoblog.pl
Zaskoczyła mnie bardzo.
Wiedziałam ,że wyjechała na Święta Bożego Narodzenia i Nowy Rok do najbliższych w Anglii lecz nie przypuszczałam ,że zrobi mi niespodziankę.
Nie miałam widokówki z rejonów Buxton. Widzę ,że ładnie tam .
Drugie zdjęcie przedstawia Operę . Jest także Campus . Uniwersytet of Derby.
Haniu dziękuję bardzo za pamięć i trud wysyłki.
Życzę Tobie aby udało nam się wyjechać ...gdziekolwiek ...może Toruń lub Warszawa... może?!

HANIAH
HANIAH - 2020-01-12 23:05
Ciesze sie bardzo Małgosiu, ze poxdrowiwnia z Buxton sprawiły Ci radość. Kiedys był to piekny kurort. Najpierw olbrzymi budynek długo stał pusty i niszczał. Dzis w remoncie. Park Zdrojowy wokoł nadal zadbany!

HANIAH - 2020-01-13 21:02
Oj, ale błędy! Przepraszam! Nie umiem teraz tego poprawić! Tak to jest jak się pisze w komórce, a literki malutkie!

zula - 2020-01-13 23:12
Hania cóż to dwie literki ...nic !

mamaMa - 2020-01-16 22:14
Pieknie zaczety Nowy Rok! Oby tak dalej! Powodzenia w wojazach!

zula - 2021-01-01 17:11
Prawdą jest ,że z Hanią udało nam się troszkę zrealizować . Byłyśmy w Grudziądzu i w Warszawie...miałyśmy dojechać do Krakowa i Zakopanego lecz Covid przeszkodził . Zostałyśmy jak wszyscy w domu. Dalekie podróże nie były wskazane :(