Geoblog.pl    zula    Podróże    Bułgaria : 2008 i 2019 - wspomnienia    Wakacyjny dom...nad morzem.
2019

Wakacyjny dom...nad morzem.

Bułgaria
Bułgaria, Słoneczny Brzeg

Apartament spełniał moje oczekiwania.
Aneks kuchenny umożliwiał przygotowanie śniadania i kolacji .
Pobliski duży sklep spożywczy był dobra bazą na dokonanie zakupów.
Teren zamieszkania okazał się oazą ciszy co w rejonach wypoczynku jest dosyć trudne. Często muzyka w barach i restauracjach towarzyszy przez 24 godziny.
Codziennie wyruszam w kierunku morza a spacer zajmuje około 15-20 minut. Mam przy sobie przyjaciół - dwie kule.
Pojawia się problem - nie mogę bez ortezy wejść do wody . Fale są na tyle silne ,że boję się abym nie została przewrócona.
Nie mam stabilności w nogach . Lek jest silniejszy niż cała reszta.
To było moje pierwsze wielkie rozczarowanie.
Jak piszę o rozczarowaniach to może niech będzie kolejne.
Plaża gdzie znajdują się sektory z leżakami i parasolami są bardzo blisko barów.
Właściciele a może obsługa "przywołuje" głośną muzyką do przyjścia aby kupić ...piwo !
Mam wrażenie ,że nikomu nie przeszkadza hałas tylko mnie ...czyżby?
Nie podoba mi się taki wypoczynek .
Starzeję się ...

danach - 2019-09-29 18:15
Małgosiu ja też tak mam, hałas mi przeszkadza.

marianka - 2019-09-30 15:46
Oj, ale szkoda! Podwójnie!
Co do hałasu, to mi też nie przeszkadza bardzo! Myślę, że to nie kwestia wieku :)

Eugene
Eugene - 2019-10-02 10:31
Wypoczynek w hałasie nie jest komfortowy, ale chociaż widok palmy może zrekompensować tą niewygodę.

mamaMa - 2019-10-02 22:53
Halas na plazy, taki muzyczny, byle jaki halas, jest straszny, powiedzialabym...badziewiasty;)

BoRa - 2019-10-07 19:02
Mnie również przeszkadza hałas, zwłaszcza taki bezsensowny jak krzyki w lesie czy muzyka z każdego głośnika inna w miejscach wypoczynku. Oszaleć można.

Pamar - 2019-10-17 12:24
Zgadzam się, nie wypoczywa się dobrze w hałasie. Zwłaszcza jeśli naszym celem jest relaks.