Geoblog.pl    zula    Podróże    Bydgoszcz i okolice ...TEST dodawania zdjęć !    Bydgoszcz -..."wyprawa" na Stary Rynek
2019

Bydgoszcz -..."wyprawa" na Stary Rynek

Wyjazd z domu około 13.
Bardzo dobra organizacja , szybki zjazd windą i przejazd samochodem na Stare Miasto.
Wiedziałam, że tym razem z racji niesprawnej nogi będę "kroczyć "od ławeczki do kolejnej.
Posiedzę pod parasolem,popatrzę na ludzi i będę w ...siódmym niebie!
Jechałam dzięki Jurkowi- to stary dobry kolega,który właśnie teraz w tym trudnym dla mnie okresie bardzo dużo mi pomaga!
Rynek starego miasta prezentuje się bardzo ładnie. Pomnik w Hołdzie Ofiar Faszyzmu został odnowiony i przesunięty bliżej kościoła farnego.
Gmach Urzędu Miasta Miasta Bydgoszczy prezentuje się bardzo ładnie .
W nowej formie umieszczono 18 południk ,który właśnie w tym miejscu przechodzi przez Bydgoszcz.
To był bardzo udany wyjazd...zakończony pizzą. Wegetariańska pizza mi smakowała lecz po chwili usłyszałam:
...okropna ...i zjadł tylko... rukolę i karczochy.