Geoblog.pl    zula    Podróże    Wywiady i publikacje w prasie,konkursy,nagrody,pomoc i niespodzianki -    10 LAT na Geoblog.pl - fakty i przemyślenia .
2019

10 LAT na Geoblog.pl - fakty i przemyślenia .

17 maja 2009 roku zarejestrowałam się na portalu Geoblog.pl
Miałam wiele wątpliwości czy moje opisy wzbudzą zainteresowanie u czytelnika.
Czy ktoś będzie chciał oglądać zdjęcia ?
Zaryzykowałam choć z pewnym lękiem .
Pisałam także dla siebie aby utrwalić na kartkach stron Internetowych to co zobaczyłam.
Krok po kroku umieszczałam na Geoblog.pl swoje najstarsze podróże– rok 1973 - Budapeszt potem dalej...i dalej...
Wjechałam do 37 państw i zwiedziłam 20 stolic Europy.
Dodałam przez 10 lat ponad 9 tyś zdjęć – najlepszych ze swojej kolekcji .
Byłam w krajach w Europie i Azji oraz w Afryce i Ameryce Północnej..
Wszystkie opisane podróże odbyły się na przestrzeni ...46 lat !
Wczoraj gdy myślałam o tym wpisie zastanawiałam się co jeszcze napisać.
Może polecę aby kiedyś w wolnej chwili przeczytać :
Portugalia 1988 Cena wyprawy
Skandynawia 1997
POLSKA - najdłuższa podróż która wciąż trwa
Wspominałam mój Paryż z Mamą , który miał nieoczekiwany finał w Nowym Jorku.
Paryż 2009
Mam wielki sentyment do strony o moich KOTACH co chodzą sobie to tu ...to tam .
KOTY TU
KOTY zajmują pokaźną kolekcję w moich podróżach . Jest ponad 740 zdjęć prawdziwych kotów i tych ozdobnych na widokówkach i torebkach ,deseczkach i poduszkach w różnych stronach Świata. Dodać muszę ,że wielką inspiracja mojej kociej kolekcji była mamaMa. KOT 1 poczytaj
Otworzyła mi oczy co można zrobić i … dziękuję Tobie raz jeszcze.
Lat temu kilka otrzymałam pierwszą niespodziankę prosto z Australii potem z Singapuru i Malezji a za trzy miesiące zaskoczyła mnie nagroda z Japonii. Wielkie to emocje gdy przychodziła koperta czasem ...paczka . Proszę pooglądaj muzeum podróżników z Geoblog.pl
NAGRODY i NIESPODZIANKI
Oczywiście muszę wspomnieć o grosiku ze Świata. Moja prośba przerosła oczekiwania i Maleńkie grosiki potrzebują młodych zdrowych oczu. Co dalej? Ustalimy już niedługo tak sobie myślę. II Zlot Geoblog.pl - może będzie ku temu okazją .

Dodam jeszcze jedno moje przemyślenie – coś co pozostanie w moich zmysłach do końca życia :
1 .widok - lot nad Kanionem Rzeki Colorado – 14 lipiec 1994
2. dotyk - dłoni Św. Jana Pawła II na Placu w Watykanie- 1 październik 1986
3. zapach - naszego Bałtyku i słońca z lat 1972 -1980 - gdy ciało po kilku dniach pachniało solą i bryzą oraz słońcem – 26 maj 1972 Dąbkowice i całe wybrzeże Bałtyku
4 .smak - pieczonego wiejskiego chleba z Kalskich Mazur .- 26 czerwiec 1971 Węgorzewo
5.szum morza – kojący przez lata i po latach szukam dalej - Polska i Świat

I na finał podsumowania .
Przeczytałam przez te 10 lat niezliczoną ilość książek podróżniczych.
Poznałam miejsca o których nawet nie śniłam.
Latałam różnymi samolotami i wsiadałam bez biletu i wiz a paszport spokojnie leżał w domu.
Wiele by pisać KTO zrobił na mnie największe wrażenie.
Faworytów oczywiście mam i gdy się pojawia nowa podróż to bardzo się cieszę . Ludzie piszą i to pięknie !
Pamiętaj ,że tuż za progiem domu są piękne miejsca – wstań i idź !
Geoblog.pl ŻYJE !

Jest mi żal ,że życie tak szybko ucieka i chwilami nie mam siły aby jechać gdzieś dalej.
Pamiętajcie proszę wykorzystujcie możliwości zwiedzania ,które dzisiaj są wspaniałe i niezwykle proste !
Dziękuję za radości , życzliwość i za to że jesteście .
pozdrawiam
Małgorzata - zula

stock
stock - 2019-05-20 18:49
Przyjście Zuli do Geobloga było najlepszym, co mogło mu się przytrafić! Dziękujemy za wspaniałe wpisy i zdjęcia, i tysiące przemiłych komentarzy zostawionych u innych. Liczymy, że jeszcze wiele swoich podróży tu opiszesz.

A na Geoblogu jesteśmy w tym samym wieku, ja tylko o dwa miesiące młodszy :-)

genek
genek - 2019-05-20 18:57
Stu lat i tysiąca podróży :)

marianka - 2019-05-20 22:26
Małgosiu, to geoblog ma szczęście, że ma Ciebie! Wniosłaś w tę małą społeczność tyle ciepła, dobra i serdeczności, że powinnaś być jej honorowym członkiem!
Trzymam kciuki za kolejne cudowne podróże!

jowa31
jowa31 - 2019-05-20 22:53
POWODZENIA W KOLEJNYCH PODRÓŻACH!!!!
u mnie 28 maja będzie 10 lat

joael
joael - 2019-05-21 07:17
Jakby nie Twój wpis to przegapiłbym swoje 10 lat tutaj, które już za miesiąc. Ale ten czas zleciał... Życzę wszystkim kolejnych udanych lat podróżowania!

danach - 2019-05-21 16:56
Małgosiu jakie piękne podsumowanie tych 10 lat !!!
Byłaś dobrym duchem mojej podróży do Australii i jesteś nadal jak czytam nie tylko dla moich wyczynów. Życzę dużych i małych pięknych podróży tych samodzielnych i na geoblogu :)
28 lutego 2020 ja będę obchodziła 10 lat na geoblogu !

GregorioW
GregorioW - 2019-05-21 22:49
I ja dziękuję za zaglądanie na moje relacje!

Piękny ten Twój dorobek z 10 lat!
Nie zatrzymujmy się więc — w drogę i pióra w dłoń! :)

Pamar - 2019-05-24 20:03
Dużo sił Małgosiu, aby Twoje nogi wciąż niosły Cię w świat wytrwale!

zula - 2019-05-25 16:08
zula -
Widzę,że Jubilatów w 2019 roku mamy,że hej !
@jowa31 28 maja wspomnę Ciebie i niech "dwa" kolejne kraje pojawią się szybko... :)
@ joael - Twoje samotne wyprawy zdopingowały mnie aby także ruszyć ...Twoje przygotowanie,relacje perfekcyjne!
@stock jesteś o dwa miesiące młodszy lecz o jak wiele starszy i mądrzejszy w zwiedzaniu Świata- podziwiam!
@genek dziękuję ...Wasz Team ma już prawie 30 lat! :) ...Jesteście przykładem ,że w siła jest w Rodzinie!
@ marianka - dziękuję z całego serca całej Trójce ! Cudowna Rodzina- kocha Świat !
@danach ... dzięki Tobie już za chwilę zobaczę Kazimierz Dolny ! :) Bardzo się cieszę !
28 luty 2020 to Twój dzień na Geoblogu.pl
@GregorioW - jesteś najstarszy - już po 10 leciu !
Piękne zdanie na finał Twojego komentarza - dziękuję!
@Pamar -telepatycznie dzisiaj Was ściągnęłam !
jesteście TU czy TAM ? myślę o Was!
dziękuję za życzenia ...wytrwałości- niech nogi niosą :)

Wszyscy jesteście Kochani !

mamaMa - 2019-05-26 21:57
I kto by pomyslal, ze jestem starsza stazem na Geoblogu od Ciebie!

Dziekuje, ze tutaj jestes i mam nadzieje, ze jeszcze dlugo bedziesz nie tylko aktywna czytelniczka, ale i piszaca o swoich podrozach tych bliskich i tych dalekich.

Dla mnie, ktora jest tutaj glownie ... dla siebie... jestes najcenniejsza nagroda....

zula - 2019-05-27 06:44
@mamaMa jestes kolejna jubilatka Geoblogu.pl 2019 roku.
Duzo nas...pamietam jak jednego dnia rejestrowalo sie wiele osob. Pozostala- garstka lecz jak cenna!
...ruszam - wczoraj Ciechocinek, dzisiaj Sopot , jutro Kazimierz Dolny !
kiedys troszke dalej.
Wiem ,ze opisze bo "wena" powrocila!

HANIAH
HANIAH - 2019-06-03 00:28
Wielkie gratulacje z okazji tak pięknego jubileuszu.! Twoje wpisy zaczęłam czytać najpierw od tych miejsc, gdzie sama byłam, ponieważ znajome miejsca ogląda się z podwójnym zaciekawieniem.Potem dopiero pozostałe.Wpisy są super! Czytałam i nadal czytam z wielkim zainteresowaniem. Do niektórych nawet wracam !Małgosiu, lataj, zwiedzaj i pisz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i czasami zabieraj i mnie!

zula - 2019-06-03 14:55
@ HaniaH
Dziękuję za dobre słowo ...to jak miód na serce!
Chciałabym abyś mogła ze mną polecieć...no ale co Ninka na to powie ?! Masz misje do spełnienia i robisz to doskonale. Podziwiam Ciebie bardzo !!

zula - 2020-12-11 10:16
Powróciłam do podsumowania ...przeczytałam i ogarnęło mnie wzruszenie.
Dziwny nasz świat od zeszłego roku.
Siedzimy w domach.
Ogarnął nas strach przed Covidem .
Co dalej ...

zula - 2021-02-26 17:55
Nowy 2021 Rok...koniec lutego i jak do tej pory Covid w dalszym ciągu ,,panoszy,,się po całym świecie!.
Czekamy na szczepienia...oby było szybko bo strach przed zarazą niszczy psychikę bardzo mocno.
Oby zachorowania z 12tyś dziennie spadło do ...zera !