Geoblog.pl    zula    Podróże    Hiszpania - Katalonia - Październik 2013 i Maj 2018    Podróż po latach - Girona w maju
2018

Podróż po latach - Girona w maju

Bilet do Girony kupiłam z wielką radością.
Im bliżej było terminu tym bardziej ogarniał mnie...strach i lęk przed podróżą.
Do samego końca nie byłam pewna czy dojadę do Poznania a potem wsiądę w samolot.
Przez prawie trzy lata przebywałam w domu ...trudno sobie wyobrazić – prawda?
Nie chodziłam na spacery , do sklepów , nie uczestniczyłam w spotkaniach... życie moje otoczone było trudnymi sprawami .
Niby dawałam radę lecz ta „moja samodzielność i upór” odbiła się silnie na psychice...
W „wolnym czasie” najczęściej o poranku i gdy było w miarę spokojnie czytałam Wasze relacje z wypraw , podróży czy wyjazdów w okolice. To opisy były dla mnie wspaniałą książką dzięki której poznawałam piękny świat.
Potem dużo myślałam gdy pozostałam sama .
Cóż to może się zrobić z człowiekiem wyizolowanym , skupionym wyłącznie na opiece i „zamkniętym” w czterech ścianach.
Nie bardzo umiałam sobie pomóc...
Przeżywałam .
Dni mijały lecz wiedziałam ,że jeżeli się poddam i nie wyruszę to już tak pozostanie .

mamaMa - 2018-06-01 15:42
Najsłuszniejsza na świecie decyzja. Nie poddawać się! Po najdłuższej nawet nocy w końcu przychodzi nowy dzień.

To wzruszające, że się Twoimi uczuciami z nami dzielisz...jak to dobrze, że pojechałaś...jeszcze nie wiem, czy pomogło, ale wierzę, że tak...

stock
stock - 2018-06-01 15:56
Bardzo się cieszę, że w miarę szybko zdecydowałaś się na podróż.Potrzebujesz oddechu i mam nadzieję, że ta wycieczka go zapewniła... Szkoda tylko, że nie udało się spotkać, ale jestem pewien, że uda mi się odwiedzić Bydgoszcz jeszcze w tym roku.

danach - 2018-06-01 20:25
Super decyzja, maj to piękna pora a Tobie była potrzebna odmiana za dzielność i wytrwałość oraz miłość

BPE - 2018-06-04 09:37
jak to dobrze, ze ruszasz ponownie w świat

pamar
pamar - 2018-06-05 09:39
Wielka mądrość bije z tego wpisu. Chciałabym, żeby wszyscy potrafili podjąć taką decyzję. Nie dać się temu obezwładniającemu poczuciu niemocy i wyszli za próg.

genek
genek - 2018-06-05 14:48
Słusznie , trza żyć!!

marianka - 2018-06-08 14:39
Zula, wbrew pozorom, tyle siły i wiary bije z tego wpisu! Cudownie, że jesteś z powrotem!