Geoblog.pl    zula    Podróże    Bydgoszcz i okolice ...TEST dodawania zdjęć !    Radosnych Świat Bożego Narodzenia... w Polsce i daleko...
2017

Radosnych Świat Bożego Narodzenia... w Polsce i daleko...

Wesołych Świąt Bożego Narodzenia !
Życzę wszystkiego radosnego ,
... aby spotkania rodzinne i z przyjaciółmi mijały w cudownej atmosferze!

Tym którzy są w tej chwili poza Polską posyłam kilka zdjęć dla ...smaku.
Jak niektórzy wiedzą od ponad dwóch lat jestem w Bydgoszczy... nie podróżuje.
W ramach możliwości i wolnego czasu czytam i zwiedzam !

Podziwiam podróż : zielonagora poznaje .
To młodzi ludzie z dwójką dzieci ,którzy w grudniu 2017 roku przekroczyli... 100 ...odwiedzonych miejsc ma świecie !
Miejsca niesamowite . Warto poczytać i pooglądać ...może pojedziesz...kiedyś?
I jeszcze jedna wędrówka opisywana na Geoblog.pl .
Sigma i Pi. Wyruszyli w świat 12 października 2017 i po paru dniach w komentarzu napisałam:
„...Powodzenia!
Pamiętajcie,że napisy na koszulkach zobowiązują... :-
byśmy nie czekali na wieści zbyt długo !”...
W tym miejscu także napiszę ,że PODZIWIAM ! .
Gdzie są i jak podróżują :
Sigma i Pi zwiedza

Dodam jeszcze moje przemyślenie .
Można wędrować po naszej Ziemi nie ruszając się z miejsca...to fakt!
Można czytać opisy ...i przypominać sobie gdzie kiedyś byłam i co widziałam...to przeżycie fantastyczne!
Można czytać i inspirować ,że może kiedyś uda się tam dojechać...to już namiastka podróży dla wielu z naszej podróżniczej grupy !
Można czytać i oglądać piękne zdjęcia ...choć i mieć pewność ,że tam już nie dojadę...
...bo ani Australia ...Wyspy Polinezji Francuskiej czy Indie i Singapur oraz wiele odległych miejsc nie są w moich planach i marzeniach lecz jestem szczęśliwą ,że mogę poznać poczytać tak wiele !
Dziękuje Wam za te wszystkie radości...
pozdrawiam wyróżnionych dzisiaj …
... i tych co w domu czy w górach...nad morzem czy gdziekolwiek!

Czekam na ciąg dalszy podróżniczych opowieści!