Geoblog.pl    zula    Podróże    Wywiady i publikacje w prasie,konkursy,nagrody,pomoc i niespodzianki -    ...jestem w Peru i piję herbatkę z koki !

...jestem w Peru i piję herbatkę z koki !

Zaskoczę pewno niektórych lecz już od września 2015 roku poznaję ten piękny kraj.
Zachęcam popatrzcie na zdjęcia.
Poczytajcie proszę opis z wędrówki całej rodziny z Geoblog.pl.
Jak przebiega wyprawa poczytasz :
TUTAJ

Dzisiaj spotkało mnie wyróżnienie. Otrzymałam widokówkę z pozdrowieniem z Peru.
Radość wielka a gdy zobaczyłam jeszcze podklejoną herbatkę to zaśmiałam się w głos !.
Pamiętam ,że w jednym z komentarzy dodałam coś na ten temat...poczytaj proszę...
Dziękuję Państwu bardzo serdecznie.

;) Dodam jeszcze ,że po herbatce z koki spojrzałam w lustro ...i stwierdziłam :"jest dobrze"
potem umyłam okna a jest ich wiele czyli siła i moc działania wielka! Koka działa...

Dopowiem jeszcze ,że :
„...Na peruwiańskiej wyspie Taquile, na jeziorze Titicaca , mieszkańcy na „dzień dobry” wymieniają się kilkoma listkami koki.
Witają się i przekładają sobie wzajemnie do torebek czy woreczków po kilka listków koki.
W Cuzco, dawnej stolicy Inków, jest niewielkie muzeum koki.”