Geoblog.pl    zula    Podróże    Kutaisi i okolice - Gruzja 2014    Warszawa-Bydgoszcz finał podróży i...Malta !

Warszawa-Bydgoszcz finał podróży i...Malta !

Porannym pociągiem jadę do Bydgoszczy. Oczekiwana jestem tak …jakby nie było mnie miesiąc, opowiadam . Obowiązki wzywają - muszę rozpakować bagaż podręczny. Wiele radości i podziwu ,że dałam radę udźwignąć wszystko.

Pozwólcie ,że coś dodam jeszcze na koniec wspomnień.
Pamiętacie, że był plan kolejnej równie krótkiej podróży.
Ogłoszony konkurs a właściwie dwa w jednym , który wygrała Pamar.geoblog.pl. Odgadła mój cel podróży !.
Pierwszy lot z Gdańska na Maltę zaplanowany został na piątek 20 czerwca 2014.
Oczywiście samolot poleciał tym razem beze mnie. Dwa dni wcześniej najstarsza turystka z geoblog.pl wylądowała w szpitalu. Intensywna kardiologia i godziny spędzone przy Mamie. Uspakajam , już dobrze – powróciła do domu lecz moje wyjazdy na pewien czas zostały przerwane.
Przed południem aby uciec myślami pisałam wspomnienia z Gruzji a po południu „podziwiałam” polską służbę zdrowia . Można wiele by pisać …
Dziękuję raz jeszcze za to ,że poświęciliście czas aby poznać moje emocje z krótkiego pobytu w Kutaisi .
Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozdrawiam- Małgorzata

wspomnienia z Gruzji zakończyłam - 29 czerwca 2014.

danach - 2014-06-29 18:00
Małgosiu serdeczności dla najstarszej turystki, cieszę się ,że już jest w domu. Malta może poczekać ,zawsze jest piękna.Życzę dużo zdrowia dla całego domu

Eugene
Eugene - 2014-06-29 18:05
No dałaś zachętę żeby odwiedzić ten ciekawy kraj - aby spróbować jogurtu i gruzińskiej bułki, stanąć na przeszklonej platformie, zwiedzić przepiękne klasztory, pospacerować po kolorowych bazarach, podziwiać piękne krajobrazy oraz skosztować chinkali i innych gruzińskich specjałów…
Zdrowia na dalsze wyprawy!

coati
coati - 2014-06-29 21:05
Smutno mi się zrobiło, i z powodu Mamy i z racji niespełnionej Malty. Z mojej podróży do Peru dostaniesz kotka. Będzie w rozdziale Margarita ;)
pozdrawiam Jagoda

Pamar - 2014-06-30 08:44
Och tak mi przykro :(
Życzę zdrowia dla Mamy i mam nadzieję, ze Dobry Duch geobloga szybko wróci do swojej pasji i z lekkim sercem ruszy na podbój świata,
Pozdrawiam cieplutko
Martyna

tealover
tealover - 2014-06-30 10:51
Buźka dla Mamy!! I dużo cierpliwości dla Ciebie :)

jowa31
jowa31 - 2014-06-30 22:45
Zula !
monety, które znalazłam w domu czekają na Ciebie w Bydgoszczy, do odbioru, napisz do mnie do dam blizsze namiary, pozdrawiam

BoRa - 2014-06-30 22:49
Życzę dużo, dużo zdrowia dla mamy i dla Ciebie.
bardzo proszę przekaż mamie pozdrowienia ode mnie.

marianka - 2014-07-04 23:38
Proszę przekazać Mamie dużo serdeczności i ciepłych myśli, oby czuła się lepiej!
A Malta? Za jakiś czas na pewno będzie tak samo piękna interesująca;)

Jerzy
Jerzy - 2014-09-16 11:48
Podobało mi się w Gruzji !

zula - 2016-10-01 18:04
Siedzę sobie cichutko i czytam Wasze wpisy ... minęły dwa lata a Najstarsza Turystka przegląda stary kalendarz z 2011...wspomina?...jak miło popatrzeć!
Dziękuję za serdeczności ...