Geoblog.pl    zula    Podróże    Kutaisi i okolice - Gruzja 2014    Bydgoszcz i ...pomysł wyjazdu do Gruzji!

Bydgoszcz i ...pomysł wyjazdu do Gruzji!

Bardzo chciałam pojechać w stronę Azji.
Do Gruzji a właściwie Kutaisi jechałam z wielką ciekawością .
Lubię czytać relację z podróży pisane na żywo.
Dwukrotna podróż do Gruzji opisana przez Sheriff.geoblog.pl zachęciła mnie abym coś nowego zobaczyła.
Pamiętałam również pobyt Poli z rodzicami w Kutaisi. (Genek.geoblog.pl). Doczytałam na ich blogu ponownie gdzie nocowali , jak im tam było i tak się zaczęło.
Napisałam do właściciela hostelu aby zarezerwować nocleg.
Zobacz stronę i poczytaj TUTAJ
Tylko poprzez stronę internetową i bezpośredni kontakt z właścicielem można uzyskać informację na temat pobytu.

Lot Wizz Air z Warszawy do Kutaisi w cenie trzysta osiemnaście złotych to opcja korzystną.
Był to bilet z tak zwanym „małym”bezpłatnym bagażem podręcznym . Dla zainteresowanych dodam ,że należy posiadać torbę lub plecak o wymiarach 42*32*25 centymetrów. To taka większa torba od komputera .
Doszłam do perfekcji w pakowaniu . Przy wyjeździe na trzy dni nie mam problemu . Zabieram trzy bluzki i coś tam jeszcze, niezbędnik turysty i laczki-japonki. Aparat fotograficzny oraz niewielka torba w czasie zwiedzania w danym mieście musi być na czas przejścia przez odprawę Wizz Air umieszczona także w podręcznym bagażu.
Zabieram dodatkowo słodycze z Polski, które są reklamą naszego kraju i zawsze staram się obdarować obsługę w hotelu. Mała rzecz a cieszy !. Mam przygotowane kanapki na pierwsze godziny pobytu w "dalekim kraju".
Bilety , wydrukowane informatory i przewodniki oraz rezerwacje mieszczą się także w tej mojej „puderniczce”.
Kłopot pojawia się z małym bagażem w momencie powrotu do kraju…
Oczywiście można dokupić większy podręczny czy rejsowy lecz wówczas koszty wypoczynku drastycznie rosną.
Jak było z moim bagażem napiszę na finał podróży!

mamaMa - 2014-06-22 22:15
Zaczyna sie swietnie! Perfekcyjnie zorganizowana, nienasycenie zainteresowana;-)

genek
genek - 2014-06-23 00:33
nu Zula jeżeli spalas w chacie u Kote i przezylas jego supre to jesteś zuch!!

coati
coati - 2014-06-23 08:42
Zazdroszczę umiejętności pakowania.. Ja wciąż biorę ze sobą za dużo i potem muszę gdzieś tam coś pozostawiać ażeby się spakować na powrót..
pozdr. Jagoda

BPE - 2014-06-23 08:57
jesteś Wielka !!!

tealover
tealover - 2014-06-23 09:34
o-o-o!! takie tanie bilety! grzech nie lecieć :)

Pamar - 2014-06-23 14:16
Bardzo jestem ciekawa jak to będzie z tą słynną gruzińską sympatią do Polaków :)

marianka - 2014-06-24 13:02
Zula! Nie wiedziałam, że z Ciebie taki rewelacyjny 'pakowacz'!

Adi2
Adi2 - 2014-06-24 19:53
Fajni ludzie prawda.

mirka66 - 2014-06-29 09:26
Jak ja tu dawno nie bylam.Wiele sie zmienilo.Fajny wypad.Az zazdroszcze.

BoRa - 2014-07-13 12:56
Gruzja! - to nie jest popularny kierunek podróżowania. Chętnie poczytam i dowiem się czegoś o tym regionie.
Torba podręczna - tak, to jest sztuka zapakować się w takie maleństwo.
Jednak cena na dodatkowy badaż jest zbyt wysoka, (stanowczo za drogo!!!) więc wszyscy podróżujący nabywają nową umiejętność zabieranie ze sobą minimum :-)