Geoblog.pl    zula    Podróże    Wywiady i publikacje w prasie,konkursy,nagrody,pomoc i niespodzianki -    ...coś specjalnego z Kirgistanu !

...coś specjalnego z Kirgistanu !

Ostatni komentarz po zakończonej dwuletniej podróży Oli i Łukasza wokół Azji brzmiał:
"... shangrila - 2013-02-03 13:52
Dzięki i Wam za te życzenia. …
Pani Małgorzato, a czy jest w Bydgoszczy jakieś miejsce na pokaz? Bo Łukasz przywiózł dla Pani coś specjalnego z podziękowaniami :) "...

Po roku otrzymuję wiadomość od Pana Łukasza ,że będzie opowiadał w Bydgoszczy o swojej drodze z Warszawy do Santiago de Compostela – podczas IV Bydgoskiego Festiwalu „Podróżnicy”
Poczytaj TUTAJ

Bardzo ciekawa byłam jak będzie wyglądać prezentacja.
Ciekawa byłam jak postrzegę osobę, którą znam wyłącznie ze stron geoblog.pl.
Zastanawiałam się jak uda się opowiedzieć COŚ co trwało od 11 kwietnia do 4 sierpnia 2013 roku w czterdzieści pięć minut.
Było idealnie cicho , chwilami ktoś w ukryciu ścierał łzę z policzka …a na finał była burza oklasków!
Zachwyt , podziw i wielki szacunek te trzy słowa oddają to co przeżyłam.
Pełna perfekcja – piękna polszczyzna i wspaniały głos , swoboda z domieszką lekkiego humoru a przy tym wielka skromność Łukasza .
To była przepiękna opowieść przeplatana zdjęciami oraz krótkimi filmami.
Proszę Was gdy wyczytacie, zobaczycie ,że Pan Łukasz Supergan będzie miał prezentację… w Warszawie, Krakowie… Londynie… czy Rzymie a może… w niewielkiej bacówce w górach wykorzystajcie szansę zobaczenia coś co PIĘKNE!

I jeszcze osobisty wątek .
Spotkanie już po zakończonej prezentacji – był wówczas czas aby porozmawiać z autorem.
Po emocjach pokazu bałam się czy dam radę przedstawić się czy się „nie rozkleję”.
Poszło ! …i znowu bezpośredniość i jak byśmy znali się od lat (czytałam od 2010 roku! ).
Zostałam obdarowana prezentem prosto z Kirgistanu.
Piękne nakrycie , które ma swoją historię a przeczytać możecie
TUTAJ
Proszę spójrzcie na zdjęcia …prawda że mam szczęście…szczęście do LUDZI !
Byłam pod wrażeniem ,że to właśnie mnie spotkało .
Kącik pamiątek z podróży w moim domu jest coraz bardziej okazały .
Dziękuję Łukaszu za spotkanie , dziękuję z całego serca za kalpak !