Geoblog.pl    zula    Podróże    Bydgoszcz i okolice ...TEST dodawania zdjęć !    Wynik konkursu - "Hasło Promocyjne Bydgoszczy"

Wynik konkursu - "Hasło Promocyjne Bydgoszczy"

Wynik konkursu na „Hasło Promocyjne Bydgoszczy” ogłoszonego przez Towarzystwo Miłośników Miasta Bydgoszczy.

W konkursie uczestniczyło kilkaset osób.
Autorzy byli z Bydgoszczy, Poznania, Radomia, Wrocławia, Tczewa, Szubina i Łabiszyna oraz Teresina, Zielonczyna, Strzelewa i Wojnowa. Reprezentowali różne profesje i zawody: dziennikarze, literaci ,nauczyciele oraz seniorzy i młodzież szkolna.
Wpłynęło ponad tysiąc propozycji.
Jury po zapoznaniu się z nadesłanymi pracami postanowiło przyznać:

I Nagrodę za hasło: „Bydgoszcz uRZEKA ” autor -Działowi Promocji i Informacji Collegium Medicum im. L.Rydygiera w Bydgoszczy

II Nagrodę za hasło: „Specjalność bydgoska – muzyka i wiosła” (alternatywnie „Muzyka i wiosła – to marka bydgoska” autor Zdzisław Pruss z Bydgoszczy

III Nagrodę za hasło : „W Bydgoszczy wszystko gra” autor Mariola Skrobańska z Wrocławia.

Napisano w podsumowaniu werdyktu, że:…
„Oprócz haseł napłynęły do nas ciekawe fraszki, wiersze, powiedzenia o Bydgoszczy. Teksty pisane są różnymi stylami: literackim, gwarą ,często zwykłym przekazem płynącym prosto z serca.
Wszystkie świadczą o tym ,że bydgoszczanie są dumni ze swego miasta”…
Została wydana broszurka (cena 5 zł) , w której opublikowano nie tylko nagrodzone hasła, ale inne fraszki i rymowanki przesłane na konkurs.
Cieszy mnie ,że dwa fragmenty rymowanki o urokach Bydgoszczy autorki Marii Z także znalazł się w wymienionym skromnym wydaniu.