Geoblog.pl    zula    Podróże    Portugalia...cena wyprawy ! : 1988 - opis i skanowane przeźrocza - NOWOŚĆ !    Zapraszam do galerii przeźroczy - Portugalia z 1988
1988

Zapraszam do galerii przeźroczy - Portugalia z 1988

Minęły 23 lata ...od czasu naszego wyjazdu .

Dzisiaj mogę Was zaprosić do oglądania zdjęć, które wczoraj umieściłam na stronie blogu.
Podczas podróży robiłam wówczas wyłącznie przeźrocza .
Eu..GENIUSZ - ma skaner i zabrał się za mozolną pracę . Trochę to potrwa , jest wiele przeźroczy .
Jestem mu wdzięczna za pomoc !
Sukcesywnie ...mam nadzieję ,że będę umieszczała zdjęcia w kolejnych STARYCH podróżach .
Zapraszam,
Małgorzata

Bydgoszcz Wrzesień 2011

BPE - 2011-09-04 14:48
mnie się udało przebrnąc przez stare przezrocza i wszyskie zdjęcia......dobrze, ze to zrobiłam póki miałam czas.......teraz byłoby cięzko...fajnie się ogląda takie starocie :-)))

Hania - 2011-09-10 23:06
Zdjęcia z przezroczy przepiękne, miło było powspominać miejsca, które przed 10 laty zwiedzałam.
Ruszam dalej w podróż z Twoimi pięknymi przezroczami.

BoRa - 2013-04-21 21:43
Eu GENIUSZU dziękuję za poświęcony czas przy odzyskiwaniu zdjęć.
Z przyjemnością je obejrzałam i cofnęłam się w czasie.
pozdrawiam,

zula - 2013-04-23 17:00
BoRa ...dziękuję w imieniu Eugeniusza , On jak zawsze jedzie dalej w swoich podróżach. Teraz przygotowuje Chorwacje !!! :)

KKafka
KKafka - 2015-04-12 13:54
Szukałam pracy, więc postanowiłam poszerzyć swoje lingwistyczne umiejętności. Było kilka ofert dla nauczycieli języka portugalskiego, skusiłam się na język portugalski . Bank słów jest dość duży, ale z pomocą korepetytora, udało mi się go okiełznać. Jako nauczyciel wiem, jak trudno jest dobrze nauczyć obcego języka, zwłaszcza języka portugalskiego. Na początku przeczesałem wszystkie oferty pracy w Bydgoszcz, później natrafiłam http://preply.com/pl/bydgoszcz/oferty-pracy-dla-nauczycieli-języka-portugalskiego Naprawdę polecam, portugalski na najwyższym poziomie. Duża baza ofert pracy, odnajdą się tu nie tylko nauczycieli, ale także uczniowie. Praca już czeka otworem!

zula - 2015-04-12 14:02
Nie rozumiem dlaczego ten ostatni komentarz trafił na finał mojej podróży i polecanych przeźroczy?
no ale...może kogoś zachęci do nauki i podjęcia pracy w jezyku portugalskim!