Geoblog.pl    zula    Podróże    Polska- piękny nasz Kraj ! ...    Rewal - majowe kwiaty

Rewal - majowe kwiaty

Polska, Rewal

Bardzo cieszyłam się na ponowny przyjazd do Rewala .
Wiedziałam ,że spotkam się z Onosławą , Brygidą i Staszkiem . Wędrówki brzegiem morza , odpoczynek wśród zieleni i rozmowy znajomych z różnych części Polski wypełniały kolejne dni .
Spotykamy się od sześciu lat w ośrodku wypoczynkowym " Leśna Przystań ". Rewal przed sezonem turystycznym jest cudowną niewielką nadmorską miejscowością . Jest spokojnie nie ma tłumów na nadmorskim deptaku . Spacerujące osoby to przede wszystkim rodziny z małymi dziećmi oraz osoby starsze .
Domy wypoczynkowe toną w kwiatach . Gospodarze terenu dbają o estetykę osady .Każdego roku jestem zaskakiwana kolejną niespodzianką . Taras widokowy , Aleja Róż z Romeo i Julią , Pomnik Rybaka a także budowana kaskadowa fontanna to "wielkie " inwestycje jak na tak małą miejscowość , która liczy około tysiąca mieszkańców .
Zachęcam do wyjazdu nad morze do Rewala a dzisiaj proszę popatrzeć na zdjęcia , które udało mi się wykonać podczas mojego wakacyjnego pobytu.