Geoblog.pl    zula    Podróże     Ola i Łukasz po Azji- www.shangri.pl -KONKURS BLOG ROKU 2012    Wyruszyli 25 września 2010 !

Wyruszyli 25 września 2010 !

Zachęcam Was do wejścia na stronę : http://shangrila.geoblog.pl/
To blog Oli i Łukasza , którzy w swoją podróż wyruszyli 25 września 2010 roku . Celem jest wędrówka dookoła Azji .
Piszą o miejscach , które ich zachwyciły , o poznanych ludziach i obyczajach. Pokonują swoją drogę różnymi środkami transportu przy możliwie najniższym nakładzie finansowym . Zdają nam relację ze swoich radości lecz i kłopotów i zmartwień .
Pokonali już prawie dwadzieścia tysięcy kilometrów ...zdobyli...myślę ,że poczytasz ...!
Warto , każdy dzień to nowy rozdział ich życia ...jakby z książki !!
Podróżuję razem z nimi , czytam i oglądam przepiękne zdjęcia .
Podziwiam i ...turystycznie "zazdroszę " lecz wiem ,że ten skrawek Ziemi już nie dla mnie !
Życzę aby nowi czytelnicy wyprawy Oli i Łukasza znaleźli inspirację do swojej podróży życia !
Posyłam Wam polskie ...majowe widoki .