Geoblog.pl    zula    Podróże    Stany Zjednoczone Ameryki Północnej - 1996 - opis    Wyjazd do Warszawy a potem dalej...
1996

Wyjazd do Warszawy a potem dalej...

Zamieszczam na blogu nową ..."starą" podróż z 1996 roku.
Zapiski z podróży do Stanów Zjednoczonych były robione zaraz po powrocie...pisałam sobie tak do szuflady .
Najczęściej turyści przybywają do tego wielkiego kraju aby poznać piękno tej ziemi . Chcą zobaczyć kaniony , parki narodowe oraz Wodospad Niagara. Czasami podziwiają wielkie miasta . Zachwycają się Los Angeles , San Francisco ...czy ...długo można wymieniać! Pomyślałam po pierwszym pobycie w USA ,że warto jest także poznać Amerykę także z innej strony.
Przygotowania trwały pół roku . Musiałam poprosić o dodatkowy urlop bezpłatny , załatwić kupno biletów i popakować swój turystyczny dobytek . Oczywiście wyjazd możliwy był dzięki "przygarnięciu " pod swój dach przez Ewę i Zbyszka .
Spędziłam w Ich domu ponad dwa miesiące swojego życia.
Ciekawa to była podróż ... zaczynam wspominać...