Geoblog.pl    zula    Podróże    VI Edycja - Konkurs Blog Roku 2010 .    Każdy ma swój świat ...podróży , zdjęć i wspomnień !

Każdy ma swój świat ...podróży , zdjęć i wspomnień !

Była to dla mnie trudna decyzja aby zdecydować czy zgłosić blog zula do VI Edycji Konkursu Blog Roku 2010 w kategorii : podróże i szeroki świat .
Myślałam , analizowałam …oceniałam siebie…zapewne bardzo krytycznie i rezygnowałam w kolejnych dniach. Wiem ,że nie mogę rywalizować z osobami , które podróżowały po Nowej Zelandii, Japonii , Chinach czy Ameryce Południowej. Zdaję sobie sprawę ,że podróż do Birmy , Etiopii czy okrutnego Afganistanu okazać się może dużo ciekawszą przygodą i lekturą dla czytelników.
Moje wyjazdy to Polska , Europa i kawałek Stanów Zjednoczonych …i coś tam jeszcze .
Piszę wspomnienia z wyjazdów jakie odbyłam w ciągu 35 lat , opisuję te najciekawsze , najbardziej interesujące … , które poruszały me serce .
Blog mój cały czas jest uzupełniany o kolejne wyjazdy i odwiedzane miejsca .
Wspominam i to mi daję wiele radości i satysfakcji . Mam nadzieje także ,że za pół roku…może rok ruszę w daleki świat.
Teraz są to moje marzenia…muszę najpierw pokonać chorobę . Tu właśnie na Geoblogu poznałam nowych ludzi , turystów , którzy dodawali mi otuchy w trakcie chemioterapii . Wspierali słowem , niespodziankami… po prostu byli wspaniali !!!
Dziękuję…
Cieszę się gdy Ktoś czyta , ogląda zdjęcia i gdy jest komentarz pod dana podróżą . Wówczas wiem ,że Ktoś docenił moją pracę i moja pasję podróży , fotografowania a …w ostatnim czasie pisania wspomnień na blogu .
Mam wiernych czytających blog choć dużo więcej ja obserwuję i podziwiam organizację wyprawy w bliskie i dalekie strony . Jestem w podróży cały czas lecz teraz …przed ekranem komputera !
Zgłosiłam bloga w ostatnich minutach… była już godzina 12 w dniu 11 stycznia 2011 r.
Jeżeli znasz mój blog , czytałeś może kiedyś i uważasz, że warto zagłosować to proszę wyślij :

Na numer 7122 wiadomość o treści D00201 ( D jak Danuta zero zero dwa zero jeden - bez spacji )
Koszt SMS to 1,23 zł brutto.
Cała kwota zebrana z VI Edycji Konkursu Blog Roku 2010 zostanie przekazana przez organizatorów na fundusz rehabilitacji osób niepełnosprawnych.
Dziękuję Małgorzata Zulczyk

krzysieksp
krzysieksp - 2011-01-12 19:07
Nie tylko dalekie podróże się liczą. Co z tego, że ktoś zwiedził pół Świata, jak nie za bardzo umie to opisać. Ważna jeste "lekkość pióra".

3mam kciuki za zdrowie i tytuł bloga roku ;)

Hania - 2011-01-12 22:14
Z całą rodziną trzymamy kciuki byś zdobyła tytuł Bloga 2010.
Z wielką przyjemnością czytamy Twoje świetne relacje z podróży. Zaraz mnie nosi, by gdzieś wyruszyć. Czasami czytam je rodzinie na głos, bo mam ochotę zaraz z kimś się podzielić Twoimi wspaniałymi opisami i emocjami.
Małgosiu, wspaniała podróżniczko, cudowny człowieku, życzymy Ci tylko zdrowia i czekamy na kolejne relacje i super zdjęcia z podroży.

mirka66 - 2011-01-13 08:56
Ciesze sie,ze zglosila sie Pani do tego konkursu.Popieram wypowiedz "krzyskap".Niewazne jakie sa podroze:dalekie czy bliskie.Najwazniejsze sa wspomnienia i to w jaki sposob umie sie je przekazac innym czyli " lekkosc piora".
Zycze Pani z calego serca wygranej;szybkiego powrotu do zdrowia i dalszych wspanialych przygod i podrozy.Sle gorace pozdrowienia z Niemiec-Mirka.

bydgoszczanka
bydgoszczanka - 2011-01-16 13:25
Uważam,że warto a nawet trzeba.Cieszę się,że zdążyłam.
A teraz z radością biorę się do czytania nowych wpisów.
Pozdrawiam serdecznie i życzę uzyskania tytułu bloga roku.

zula - 2011-01-16 15:43
Dziękuję Wam za piękne słowa i sms a przede wszystkim za życzenia powrotu do zdrowia !
Jestem dobrej myśli ...a potem ruszę w świat !