Geoblog.pl    zula    Podróże    Egipt : 2003 - opis    przemyślenia po latach...
2003

przemyślenia po latach...

Tak dla wyjaśnienia czytającym moje wspomnienia o Egipcie .
Znajomy z samolotu to Egipcjanin od wielu, wielu lat mieszkający w Stanach Zjednoczonych .
Powiedział mi o kraju swojego pochodzenia podczas mojego pobytu w Chicago ,
gdy „zarabiałam” czyszcząc wielkie amerykańskie domy o niezliczonej ilości podłóg , kafelek , luster , szaf .…
Ale co ja piszę u nas już także mamy takie przestrzenie …. Wówczas podczas wyczerpujacej pracy myślałam o podróżach .
Czasami rozmawiałam parę minut z właścicielami domu o swoich pasjach.
Mój pomysł z prelekcjami przeźroczy trafiony był w dwudziestu procentach .
Miałam pokaz w Bibliotece Polskiej , u górali i jeszcze w kilku klubach polonijnym.
Reklamę w radiu zrobił Andrzej Szopa nasz warszawski aktor z Teatru Kwadrat , który w owych czasach był w Chicago.
W dojazdach w różne krańce Chicago pomagał mi samolotowy znajomy .
Jednak nie udało mi się zamienić wiadra i ścierki na ekran z widokami …frekfencja była zbyt mała .
Polacy mieszkający w Stanach w tamtych czasach zajmowali się pracą . Nie w głowie były atrakcje dla "ducha " .
Napisałam wspomnienia w listopadowy deszczowy wieczór .
Może zachęciłam Ciebie do spakowania walizki i wyjazdu do Egiptu ...jeżeli tak ...to odniosłam „wielki „ sukces .!!!
Dziękuję Tobie za poczytanie moich wspomnień –
Małgorzata - 12.11.2010

BPE - 2010-11-12 20:07
Mnie nie trzba zachęcać - na pewno kiedyś sie tam wybierzemy - to takie miejsce w którym trzeba byc przynajmniej raz w zyciu....

zula - 2010-11-13 00:12
Blanko -życzę Wam abyście pojechali...bardzo szybko !!! :) pozdrawiam

mirka66 - 2010-11-13 07:01
Pieknie pani pisze,pani Malgosiu.Lubie czytac pani wspomnienia.Szkoda tylko,ze niektore koncza sie tam smutnie.Nie mamy jednak na to wplywu.Takie jest zycie.

zula - 2010-11-13 11:07
Życie...pełne radości a czasem rozpaczy i smutku !
Cieszmy się więc każdą chwilą...:)
Dzięki Mirka za ciepłe słowa - Małgosia

Hania - 2010-11-17 00:16
Małgosiu, dziękuję za wspaniała wycieczkę po Egipcie!
Zdjęcia zachęcają do takich wypraw a opisy ciekawe. Jest w nich wiele serca! Nie mogę się oderwać od tych opisów, chociaż północ już u mnie minęła.Musiałam dokończyć !

zula - 2010-11-17 07:45
Haniu ...Ty jesteś sowa "buszująca " po nocy a ja skowronek piszący o poranku - dziękuje ,że poczytałaś o fantastycznej Krainie Ziemi !! pozdrawiam :)

zula - 2021-10-19 20:00
Powróciłam do wspomnień...to już tyle lat!
Miło się czyta. Do Egiptu nie pojechałam- nie udało się. Czytam dzisiaj wyprawę rodzinną Marianki ,która zwiedza ten piekny kraj- poczytaj..warto!