Geoblog.pl    zula    Podróże    Stany Zjednoczone Ameryki Północnej : 1994 - opis    Hollywood - Aleja Gwiazd !
1994

Hollywood - Aleja Gwiazd !

Stany Zjednoczone Ameryki
Stany Zjednoczone Ameryki, Hollywood

Hollywood – ludzie , którzy tutaj przybywają mają nadzieję znalezienia sławy i bogactwa.
Miasto stanowi ciekawą mieszankę optymizmu i skrajnej rozpaczy.
Granice między snem a jawą bardzo zdają się tutaj zacierać, ponieważ tak wiele wydaje się być w zasięgu ręki…a tak mało się osiąga !!!.
Pierwsze studio filmowe otwarte zostało w 1911 roku , a miejscem pierwszej premiery hollywoodzkiej – był Teatr Egipski.
Przybywający zawsze pragną zobaczyć odciski rąk i stóp wielkich gwiazd , które umieszczone są wokół budynku Chińskiego Teatru . My także robimy zdjęcia aby utrwalić ten szczególny moment „ bycia” wśród śmietanki artystów z kina , teatru czy kabaretu .
W słynnym Hotelu Roosevelta w 1929 roku odbyła się po raz pierwszy uroczystość wręczenia Oskarów.
Nie udało mi się sfotografować ludzi filmu i teatru….myślałam…może pracowali w studio filmowym…a może uczestniczyli i oglądali piłkarską plejadę gwiazd w finałowym meczu Mistrzostw Świata na stadionie w Los Angeles . …
Nie udało mi się także sfotografować liter z napisem miasta , które giną we wzgórzach okolic… .