Geoblog.pl    zula    Podróże    Bydgoszcz i okolice ...TEST dodawania zdjęć !    Inowrocław...dwie prawdy...
2023

Inowrocław...dwie prawdy...

Polska, Inowrocław

Oj dawno mnie tu nie było na Geoblog.pl...
Nie wiem czym podzielić się, jakie wiadomości przekazać?

Szukam miejsca gdzie mogłabym pojechać blisko, gdzie byłoby mi dobrze a mój wypoczynek byłby zdrowy.
W Inowrocławiu byłam w tym roku dwukrotnie .
Pierwszy raz kilka dni i było mi źle...
Wszystko było na nie...od samego progu wejścia do hotelu.
Sama wybierałam i decydowałam gdzie chcę spędzić parę dni aby przekonać się czy to moje nowe miejsce koło Bydgoszczy.
Wybrałam hotel ...i pokój który był ciemny , gdzie słońce nie dochodziło bo było z drugiej strony budynku .
Nie będę się rozpisywać o łóżkach ,które były tapczanami o jakości poniżej norm.
Marudzę ale gdy nie można wstać to rozpacz. Dodatkowy materac ,który nie wiem dlaczego leżał w magazynie a nie na łóżku rozwiązał problem spania lecz i tak chciałam jak najszybciej wracać do domu.
Wróciłam wcześniej i powiedziałam ,że trudno ...tak widocznie musi być...
Uparłam się na Inowrocław .
Ponownie wybrałam miejsce mojego pobytu i tym razem ...prawie wszystko było tak jak powinno być.
Niewielki pensjonat położony blisko parku okazał się dobrym miejscem mojego pobytu.
Pokoje ładne i przytulne a obsługa życzliwa.
Podobało mi się bo był przydomowy ogródek gdzie dobiegały delikatne dźwięki muzyki.
Naszło mnie pewne przemyślenie.
Młodość ma swoje prawa.
Jedziemy różnymi środkami transportu , jest nam dobrze, wygodnie i bucha z nas wielkie szczęście.
Po latach nasze możliwości podróżnicze są bardzo ograniczone.
Pokonanie odległości zbyt trudne bo ...wszystko dziwnie boli...
Czy pojadę jeszcze do Inowrocławia ?
Nie wiem ...chciałabym...

Byłam w Inowrocławiu "Hotel Park" oraz Hotel "Rezydencja"

pamar
pamar - 2023-08-10 19:43
Kochana Zulu, trzymam mocno kciuki za Twoje zdrówko, abys mogła jak najczęściej podróżować!
A na poprawę humoru i aby jednak patrzeć w przyszłość z nadzieją, znjadź dzisiejszy post Martyny Wojciechowskiej :)
Pisze o pewnej 93-letniej pani, która objechała wszystkie 63 parki narodowe USA. Zaczęła w wieku 85 lat :)
I uwaga... spała w namiocie :)
Nie trać proszę nadziei i nie dawaj się tej potrzebie komfortu i wygody :)
Wierzę, że jeszcze wiele pięknych przygód przed Tobą :)

zula - 2023-08-11 08:56
Dziękuję Martyno za słowa otuchy! Bardzo dziękuję:)
Nie szukałam jeszcze Martyny tekstu ...pomyślałam ,że Pani ,która zwiedziła parki narodowe miała...nie 93 a 39 :)
To taki z mojej strony żart !
Są osoby silne i ,,uparte,, i do nich Świat należy lecz to mała grupa lecz dobrze ,że są!
Ściskam i pozdrawiam serdecznie.

marianka - 2023-08-11 09:59
Zulu Kochana, nasz dobry geoblogowy duchu, mocno trzymam kciuki, żeby był i następny i jeszcze kolejne razy w Inowrocławiu, a może i w innych perełkach w pobliżu Bydgoszczy!
Jakoś nie mam wątpliwości, że jeszcze nie raz nas zaskoczysz :)

mamaMa - 2023-08-11 10:38
Kochana Zulu, nie poddajesz się - jaka to ważna cecha każdego wytrawnego podróżnika! I nie zrażasz się, próbujesz dalej, dajesz szansę! Tak trzymaj! Pozdrawiam Cię serdecznie, życząc tego, co najważniejsze - zdrowia!

I dziękuję za wpis:)

Danach
Danach - 2023-09-20 18:27
Małgosiu, jak Cię znam to na pewno pojedziesz i opiszesz na geoblogu , każde Twoje spostrzeżenie jest ciekawe i warte przeczytania, tak trzymaj :)