Geoblog.pl    zula    Podróże    Ratujmy GEOBLOG.PL !... zmiany...zmiany! Idzie dobre!    Dobry czas dla nas od Geoblog.pl
2022

Dobry czas dla nas od Geoblog.pl

Witajcie ,
jest tak ,że czasem się krytykuje właścicieli Geoblog.pl i "błaga" o pomoc a innym razem działania wyzwalają olbrzymią radość!
Tak też i było dzisiaj gdy przeczytałam w rozdziale podróży stock.geoblog.pl
Zachęcam poczytaj te kilka zdań lecz jakże bardzo ważne dla osób , które zamieszczają swoje relacje z podróży czy wypraw.
DODAWANIE ZDJĘĆ
Cała wyprawa stock jest godna polecenia. Zachęcam !

Oczywiście od razu skierowałam się na swoją stronę podróży ...starych i dodałam coś na próbę.
Tak dobrze jeszcze nie było!
Czytelność i szybkość działania strony.
Coś się zmienia na dobrze.
Ale ,żeby nie było tak dobrze to w dalszym ciągu jest problem na multimediach. Mam nadzieję ,że i to zostanie naprawione.

Dziękuję w imieniu wszystkich szczęśliwców ,którzy ruszą daleko i bez długiej mordęgi dodadzą zdjęcia do opisu.
Pozdrawiam

Danach
Danach - 2022-01-30 12:01
Brawo Zula , że sprawdzasz działanie geobloga i piszesz Swoje uwagi , super , że jest lepiej :)

gryka
gryka - 2022-01-30 12:39
Różnica w dodawaniu zdjęć jest ogromna! Aż się chce znowu tu podziałać :-) Dziękujemy, że dbasz o naszego geobloga!

Pamar - 2022-01-31 09:58
Dobre wieści :) Mam nadzieję, że w tym roku i my przetestujemy ponownie geobloga :)