Geoblog.pl    zula    Podróże     Ryga,Lwów- 2014 i Tallinn - 2015    Tallinn-Warszawa ,przemyślenia i FINAŁ!

Tallinn-Warszawa ,przemyślenia i FINAŁ!

Polska, ✈ Warszawa Dworzec Zachodni

Ostatni etap podróży jest często podsumowaniem.
Oczekiwanie na lotnisku w Tallinnie sprzyja na przemyślenia.
W moim przypadku tym razem pobyt w Tallinnie był zbyt krótki!
Brakowało mi spokojnie wypitej kawy , spojrzenia na otaczających ludzi . Brakowało odpoczynku choćby był to tylko kwadrans na godzinę. Niestety… ”gnałam”. I jeszcze do tego mam wadę , której jakoś nie mogę się pozbyć.
Wszystko chcę sfotografować często kilkakrotnie , z różnych perspektyw. Chwilami śmieję się ,że jestem jak Japończyk podróżujący po świecie ,który bez przerwy „cyka” zdjęcia! Fotografuję aby utrwalić co widziałam co pozwoli mi zapamiętać miejsca pobytu.
I chyba najbardziej śmieszne jest to ,że przed wyjazdem „gdzieś” jestem pewna ,że dam radę.
Na trasie zwiedzania bywa ciężko a gdy już wracam to stwierdzam....
Tak się składa ,że nie mam już kupionego żadnego biletu.
... już nie wyruszę .
Nie będzie relacji z podróży.

Dziękuję Wam za to ,że poświęciliście czas na czytanie moich wspomnień , za komentarze .
Dziękuję ,że mogłam tak wiele osób poznać i tak wielkiej turystycznej przyjaźni doświadczyć.
Zapewniam ,że pozostanę na Geoblogu.pl i będę uczestniczyć w Waszych przygodach i wędrówkach.
Życzę każdemu aby spełniły się marzenia!
Życzę wielu wycieczek i wędrówek, wypraw i szczęśliwych powrotów do domu!

Małgorzata

coati
coati - 2015-07-14 18:01
czytam... najpierw się uśmiecham leciutko, bo mój Andrzej ma tę samą "wadę" co Ty (nieraz doprowadza mnie do szału ),
a potem robi mi się jakoś smutno, Twe słowa brzmią jak jakieś pożegnanie...
powiedz, że jeszcze kupisz jakiś bilet, no... może za rok choćby...
ściskam cieplutko Jagoda

marianka - 2015-07-14 21:07
Ja podobnie - najpierw pomyślałam: 'Mam tak samo!', robię tysiące zdjęć z tysiąca perspektyw i tak samo zawsze jestem pewna, że uda mi się wszystko zobaczyć, nawet gdy plan jest nierealny.

Ale końcówka jest smutna i przejmująca. Oby była smutną obawą, a nie złym proroctwem. Zulu Kochana - przegonienia wszystkich chmur życzę!

mamaMa - 2015-07-14 23:27
Zula, dziekuje za podroz, tylko Ty tak potrafisz o podrozach pisac i mam nadzieje, ze jeszcze wyruszysz w droge....

danach - 2015-07-15 00:19
Zula , każdy ma pustkę po realizacji planu ale to co napisałaś później wytłuszczonym pismem to jest smutne , oczywiście nikt nie wierzy w Twoje stwierdzenie, właśnie niedawno pisałam,że jesteś wspaniałym uczestnikiem Geobloga i bez Twoich podróży już nie będzie jak wcześniej. Mam nadzieję ,że się Ci uda jeszcze poszybować w dalekie strony :)

pamar
pamar - 2015-07-15 08:44
ja również nie chcę w to wierzyć. Wierzę, że życie jeszcze Cię pozytywnie zaskoczy i niejedna interesują promocja skusi. Daj się kusić, choćby na krótkie dystanse. Nikt tak nie spaceruje po miastach jak Ty i nikt tak ich nie podziwia i później pięknie opisuje. Trzymam kciuki. Życzę jeszcze niejednego pięknego spaceru. Pozdrawiam gorąco

Eugene
Eugene - 2015-07-18 14:39
Dzięki Tobie za tą wspaniałą podróż, może krótka ale treściwa.
Nie odpisywałem na wcześniejsze wpisy, ale nie dał bym rady, po dłuższym nieotwieraniu poczty nazbierało się sporo.
Co do Twoich kolejnych wypraw, to myślę, że jeszcze coś się tafii. Jak nie daleka podróż to może Koronowo, czy jakiś bydgoski zakątek, albo zupełnie coś innego. Pozdrawiam i w drogę.

tealover
tealover - 2015-09-16 13:28
Trzymam kciuki, by jednak jeszcze gdzieś udało Ci się wyruszyć, choć gdzieś blisko!

zula - 2016-06-02 13:43
Poczytałam dzisiaj wspomnienia i komentarze!
Och jaki balsam dla serca...
Dziękuje Wam :-)

zula - 2023-09-19 11:06
Dzisiaj dzięki podróży Pamar ponownie powróciłam do Tallinna. Rozkosz wspominać!
Zachęcam Was także do takiej przyjemności powrotu do własnych opisów.
I mogę napisać ponownie byłam...