Geoblog.pl    zula    Podróże    Valletta - Malta 2015    Bydgoszcz - koniec WAKACJI ... przemyślenia .

Bydgoszcz - koniec WAKACJI ... przemyślenia .

Z niepokojem przekraczam progi domu.
Czy wszystko szczęśliwie …czy nic złego nie było.
W każdym okresie swojego życia myślimy o najbliższych.
Matka rodząc potomstwo drży przez lata aby los był łaskawy…
Córka, syn oddaje w ten sam sposób …jak tylko potrafi i może.
Trudno mi pozostawiać najbliższą osobę w Bydgoszczy i latać po „świecie”.
Wiadomo więc dlaczego tak krótko… jak lot błyskawicy trwały moje wakacje na Malcie.
Czy uda się jeszcze gdzieś skoczyć choć na moment?
Chciałabym bardzo !

Dziękuję za to ,że byliście ze mną .
Dziękuję za wszystkie komentarze i słowa ,które budują mą psychikę.
Piszę wspomnienia dla siebie lecz myślę bardzo często o Was .

La Valletta to Europejska Stolica Kultury 2018 .
Życzę aby kierunek Waszych podróży poprowadził w te piękne strony.

BPE - 2015-05-05 11:08
życzę Ci, aby się udało !

danach - 2015-05-05 15:03
Oj jak dobrze,że szczęśliwie obróciłaś, życzę jeszcze jakiejś krótkiej podróży a przede wszystkim zdrowia dla dzielnej Mamy :)

Eugene
Eugene - 2015-05-05 18:54
Życzę, jeszcze niejednej wyprawy marzeń - chociaż krótkich, ale treściwych jak ta ostatnia.
Pozdrawiam serdecznie Ciebie i Mamę.

BoRa - 2015-05-05 20:24
Piękna podróż i super opis. Dziękuję za zachęcanie odwiedzenia Malty. Nigdy nie byłam, ale dzięki Twoim zdjęciom poczułam klimat tego małego kraju.

mamaMa - 2015-05-06 22:01
Wilk syty i owca cala - choc krotko, to pieknie i niejeden z Geoblogowiczow sie na Malte wybierze:-)

Dziekuje, Zula, za wyjazd, za opis, za entuzjazm i wytrwalosc.
Pozdrawiam Ciebie serdecznie i Twoja Mame rowniez, zyczac obu zdrowia i usmiechu:-)

pamar
pamar - 2015-05-07 19:15
Mam dokładnie to samo, zawsze kiedy wracam, czuję lekki niepokój, czy z moimi bliskimi wszystko dobrze. Na szczęście tak. Bardzo dziękuję za uroczą podróż. Fajnie było :)

marianka - 2015-05-10 11:47
Cudownie, że udało się Ci wyrwać na chwilę, a i Mama jest w dobrym zdrowiu. I oby tak było jak najdłużej! Proszę Mamie przekazać serdeczne pozdrowienia!