Geoblog.pl    zula    Podróże    Polska- piękny nasz Kraj ! ...    Kuba i karaibskie rytmy !

Kuba i karaibskie rytmy !

Polska, Gdynia

Wiem...pomyślicie ... "poleciała" !? ...i tak po cichu... TAK!

Już piszę i wspominam .

W 2010 roku występowali przed polską publicznością po raz pierwszy.
Na koncert w 2013 roku jechałam z Bydgoszczy do Gdyni .
Zobaczyłam „kawałek” Kuby w najlepszym dźwiękowym wydaniu.
Ich muzyka wypełniona jest słońcem i radością .
Pierwsze wrażenie jest takie ,że czujesz się jakbyś w momencie przeniósł się rajską, karaibską wyspę i chcesz tańczyć!
To esencja o kubańskich artystach z Pasion de Buena Vista!

Hala Sportowa-Widowiskowa została przygotowana na wyjątkowych gości .
Większość z członków Pasion de Buena Vista występowała z legendarnym Buena Vista Social Club.
W zespole śpiewają m.in. Maida Grandeurs i Antonio Castro, którzy występowali na jednej scenie z legendarnymi Ibrahimem Ferrerem, Juanem de Marcos, Gonzalesem.
Tancerze wywodzą się natomiast z legendarnego nocnego klubu Hawany – kabaretu Tropicana, do którego od 70 lat co noc ustawiają się kolejki chętnych by obejrzeć wspaniałe rewie.
Pasion de Buena Vista to kubańskie widowisko pełne barw i energii .
To zachwycające połączenie żywiołowego tańca i szalonej muzyki oraz pięknej scenografii.
Wystarczy kilka następnych taktów aby widzowie ,którzy jeszcze dziesięć minut temu słuchali i oglądali występ zespołu ruszyli w rytm dźwięków i wspólnie bawili się !.
Koncert trwał ponad dwie godziny .
Zapewniam ,że pozostanie w pamięci jako cudowne artystyczne wydarzenie… i jest wstępem do podróży na kubańską wyspę …moją?...

Dzisiaj polecam opis : mamaMa.geoblog.pl zamieszczony TUTAJ
oraz: "Jestem w podróży...choćby tylko w głowie 2011"

Wspomnienia z 2008 roku Marpha.geoblog.pl TUTAJ

i jeszcze jedną relację z 2013 roku - rataj.geoblog.pl TUTAJ

Wspomnienie napisałam :
4 styczeń 2014... już po "powrocie" z KUBY :)