Geoblog.pl    zula    Podróże    VI Edycja - Konkurs Blog Roku 2010 .    II Etap Blog Roku 2010 zakończony - ...Artur Kr walczy dalej !

II Etap Blog Roku 2010 zakończony - ...Artur Kr walczy dalej !

II Etapu na Konkurs Blog Roku 2010 - zakończony.
Z Geoblog.pl Artur Kr „ wdrapał ”się na szóste miejsce w kwalifikacji i tym samym znalazł się w gronie dziesięciu osób walczących o tytuł .
Jestem …prawie pewna ,że zwycięży bo opis wyprawy w Himalaje do Nepalu godny jest polecenia a zamieszczone zdjęcia są fantastyczne !!!.
Moja radość była dzisiaj olbrzymia.
Zobaczyłam około godziny 13 , że uzyskałam TRZY złote kulki czyli głosowało na mnie … ponad 51 osób a może jeszcze więcej ?! .
Na metę eliminacji wpadłam na pozycji 24 z 197 uczestników . Zawodnik w maratonie określił by : wspaniałe … sukces !.
Dziękuję Alinie , Blance , Bydgoszczance ,… "Danach" – poznanej na geoblogu gdy czytałam Jej wyprawę o Australii .
Dziękuję Ewie – przyjaciółce z ławy szkolnej , z która odbyłam wiele podróży , Grażynie z którą przejechałam pół świata oraz Jurkowi ,który wówczas znosił nasze humory a jest wspaniałym przyjacielem .
Tobie Haniu – wierna czytelniczko i Eugeniuszowi – mój przyjacielu dzięki któremu zwiedzałam , fotografowałam i nagrywałam wspólne programy ! Wiesia napisała kiedyś w komentarzach pod podróżą… ”pisz dużo zostawiaj swój ślad – podziwiam „…
Czuje się w tym momencie jakbym była na wręczaniu... Oskarów i dziękowała Wszystkim - wspaniałe uczucie .
Mam jeszcze minutę …więc podziękuję dalej …bez Geoblog.pl nie byłoby mojego blogu .
Najpierw czytałam innych potem pomyślałam ,że podoba mi się strona , która liczy kraje i procenty , wyznacza trasę i podaję kilometry. Oczywiście coś trzeba dać i ze swojej strony – opisać i umieścić… najpiękniejsze zdjęcia! .
Teraz można dodać multimedia więc tworzą ten blog ludzie z wielka pasją i za to Im także dziękuję.
Dziękuję mojej Kochanej Mamie i czytelnikom , którzy mieszkają poza granicami Polski .
A na koniec dziękuję wszystkim Znajomym i jeszcze bliżej nie znanym …
Moje podróże stare …i mam nadzieje ,że będą nowe są pasją …cudowną , dającą radość i szczęście!
Dziękuję Wam za poświęconą złotówkę z Vatem , która zostanie przez organizatorów przekazana na rehabilitacje osób niepełnosprawnych .
Teraz zapraszam na stronę Artura Kr http://arturkr.geoblog.pl/
Prosze poczytać, zobaczyć piękne zdjęcia a potem ... wziąć telefon w dłoń i zagłosować na numer D00155 telefon 7122
Życzę zwycięstwa Arturze Kr oraz wielkiego sukcesu dla …trójki z Geoblog.pl
Pozdrawiam ,
Małgorzata

arturkr
arturkr - 2011-01-20 16:48
Chylę czoło !!!

Dziękuje i gorąco pozdrawiam

mirka66 - 2011-01-20 19:12
Gratuluje trzech zlotych kul.Czytam Pani relacje z zapartym tchem.Zycze dalszych, pieknych wyjazdow.Pozdrawiam z Niemiec.

Hania - 2011-01-21 15:41
Małgosiu, wielkie gratulacje! Zdobycie trzech kul na 197 uczestników konkursu to wielki sukces!
Wysłuchałam Twojego opowiadania o Tatrach i w tej samej chwili już tam byłam.Wędrowałam w mojej wyobraźni po tych znajomych miejscach.
Nie ważne miejsce zdobyte, ważne to, co pięknego zrobiłaś a my wierni czytelnicy mogliśmy wysłuchać, wyobrazić sobie i z Tobą tam być.
Już chcę być w Tatrach!

pielgrzym
pielgrzym - 2011-01-23 00:35
Gratuluję zdobycia 3 kul! Pani opowiadanie o Tatrach i ludziach, którzy tworzyli legendę Zakopanego jest wspaniałe. Tatry odwiedzałem kilkakrotnie ale dopiero teraz przemówiła do mnie ich prawdziwa dusza. A przecież mój ojciec urodził się 122 lata temu w Białce Tatrzańskiej. Pierwszymi właścicielami schroniska nad Morskim Okiem, była moja rodzina.

ciekawy
ciekawy - 2011-01-23 22:25
Super! Gratulacje 3 kul! W następnym roku będzie lepiej. :)