Geoblog.pl    zula    Podróże    Wywiady i publikacje w prasie,konkursy,nagrody,pomoc i niespodzianki -    Jeden krok do ...100 !
2018

Jeden krok do ...100 !

Nadrabiam zaległości .

Muszę przyśpieszyć bo za moment pojawią się okrzyki i brawa dla jowa31.Geoblog.pl
Zapewne za chwilę wyruszy w swoją kolejna daleką wyprawę .
Wówczas będzie w tym kraju świętować swój sukces !
Będzie to setna podróż zamieszczona i opisana na Geoblog,pl
Świat poznaje krok po kroku ...i pisze relacje na żywo co nie należy do prostych zadań .
Jedną z dalekich wypraw były Wyspy Cooka i wówczas napisała:
"...Jest jeszcze ciemno, a na zegarkach- tutejszych- 6.20 gdy lądujemy na wyspie Rarotonga.
Lotnisko jest blisko stolicy czyli miasta Avarua.
A my znów mamy 02 lutego, pomimo, że już tę datę mieliśmy w Sydney."...
Bardzo ciekawa była ta podróż - zachęcam poczytaj.
Warto !
Cieszę się gdy jowa31 wsiada w samolot i bardzo jej kibicuje...tym bardziej ,że pamięta o grosikach z podróży .
Tak było i tym razem.
Monety zapakowane bardzo starannie doleciały szczęśliwie.
Bardzo dziękuje.
Życzę Tobie abyś zaskakiwała nas ciekawymi trasami i niech będą dalekie...dalekie.
Wysokich i szczęśliwych lotów !